Gjest saara Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Er ikke slem jeg da.. Bare snill og god... Men husk slik du vil andre skal være til deg må du også være til dem.... 0 Siter
Gjest angrende synder Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Er ikke slem jeg da.. Bare snill og god... Men husk slik du vil andre skal være til deg må du også være til dem.... Det er jeg enig med deg i. Derfor har jeg angra på innleget lenge også 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg sier jo at jeg slenger dritt med mitt ekte nick, men jeg gjør det ikke uten at det er berettighet. Eh... 'berettighet drittslenging'...? Den var ny. Men ikke så god, nei. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Eh... 'berettighet drittslenging'...? Den var ny. Men ikke så god, nei. Jo, det er berettighet når noen angriper meg først. Da slår jeg tilbake hardt, dog med dette nicket. Selvsagt. Jeg er aldri den som begynner å slenge dritt, om man da ser bortifra svar til folk som skriver ekstremt dumme innlegg. Og de er det jo en del av. 0 Siter
Solsikke Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Nei jeg har ikke skrevet slemme innlegg under falskt nick. Jeg har derimot skrevet innlegg under anonymt nick. 0 Siter
Altman Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 alle mine slemme innlegg skriver jeg under nick som: . famn - Tai Nasal - Inkompetent Snabel . SierDuDet!! - retvifaen - fisa 0 Siter
Gjest kolan Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Nei,men jeg har skrevet uskyldige tulleinnlegg under tilfeldig nick,pluss skrevet av meg litt sinne innimellom.Men dette er forde jeg ikke greier og reservere noe nick,forde maskinen min ikke klarer og få frem den siden jeg reserverer på.Ellers er det ikke noe særlig og bruke fast nick når jeg ikke får reservert det,da kan jo hvem som helst misbruke det,derfor greit og bytte fra gang til gang! 0 Siter
millymollymandy Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Nei det har jeg ikke, men jeg har vært anonym noen ganger. Hvis det een sak som engasjerer meg vil jeg gjerne "stå fram" med mitt eget nick - det er jo på den måten vi "DOL"ere blir personligheter overfor hverandre, ikke sant? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Aldri skrevet under annet nick. 0 Siter
Gjest saara Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Det er jeg enig med deg i. Derfor har jeg angra på innleget lenge også Flott.. Ikke alle innrømmer sine feil...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.