Snoopy_Syttifire Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Er det liv i deg frue? Hører ikke så mye som et pip her. Ikke er du på msn heller. Dette bekymrer meg meget. Kanskje du har mye å gjøre på jobb? Her går iallefall livet sin vante, skjeve gang. Vi maler hus og fryser om dagene og drikker øl og likør om kveldene. Siste friuka til gubben, 3 uker fri går fort må jeg si. Skal være litt sosial denne uka og dra på noen besøk. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73801-retvizan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jada, man lever og har det bra! :-) Jeg jobber ikke mye, bare to-tre vakter i uka. Er noe rastløs for tida, aner ikke hva jeg skal drive på med framover. Regner ikke med å komme inn på studiene, og da blir det å tenke i helt nye baner. Kanskje jeg ender opp med en helt ny og annerledes utdanning? Er fortsatt endel på nett, men har ikke besøkt dol så ofte som før. Dessuten er Vuelta'n i gang, og DA benker gamlemor seg i sofa'n! Klemz tilbake! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73801-retvizan/#findComment-365664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Jada, man lever og har det bra! :-) Jeg jobber ikke mye, bare to-tre vakter i uka. Er noe rastløs for tida, aner ikke hva jeg skal drive på med framover. Regner ikke med å komme inn på studiene, og da blir det å tenke i helt nye baner. Kanskje jeg ender opp med en helt ny og annerledes utdanning? Er fortsatt endel på nett, men har ikke besøkt dol så ofte som før. Dessuten er Vuelta'n i gang, og DA benker gamlemor seg i sofa'n! Klemz tilbake! :-) Og det var.....Vuelta???? Har sikkert noe med sykkel å gjøre. Jeg synes det høres ut som om du har en spennende tid foran deg. Begynne å tenke i andre baner. Det må da være en utfordring for deg, du har jo holdt på med mye forskjellig i ditt liv. Synes det høres supert ut. Kan hende det blir noen våkenetter med mange tanker, men det tar du på strak arm. Jeg gikk Etablererkurs for 2-3 år siden. Hadde planer om å starte for meg selv med Omsorgstjenester for eldre og andre med slike behov. Gjøre det som hjemmetjensten ikke hadde kapasitet til. Jeg registrerte et firma og gikk ut i avisen med artikkel og annonse. Jaja, det hadde kanskje gått om det hadde vært i en by og ikke på landet. Behovet er stort men når folk ikke vil betale så vil ikke jeg jobbe. Så enkelt er det. Jeg tror ikke disse trege orkdalingene er moden for et slikt tilbud. Så der ligger firmaet mitt. En smule død akkurat nu, men hvem vet hva fremtiden bringer :-)). Jeg fikk veldig mange positive tilbakemeldinger, fra ordføreren og....hehe. Men hva hjalp vel det når ikke engang kommunen så seg monn i tilbudet. Nu er kaffen ferdig og jeg skal rope inn gubben og sønnen. Holder på å male og nu regner det selvfølgelig. Hel.....!!!! *snufs* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73801-retvizan/#findComment-365814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Og det var.....Vuelta???? Har sikkert noe med sykkel å gjøre. Jeg synes det høres ut som om du har en spennende tid foran deg. Begynne å tenke i andre baner. Det må da være en utfordring for deg, du har jo holdt på med mye forskjellig i ditt liv. Synes det høres supert ut. Kan hende det blir noen våkenetter med mange tanker, men det tar du på strak arm. Jeg gikk Etablererkurs for 2-3 år siden. Hadde planer om å starte for meg selv med Omsorgstjenester for eldre og andre med slike behov. Gjøre det som hjemmetjensten ikke hadde kapasitet til. Jeg registrerte et firma og gikk ut i avisen med artikkel og annonse. Jaja, det hadde kanskje gått om det hadde vært i en by og ikke på landet. Behovet er stort men når folk ikke vil betale så vil ikke jeg jobbe. Så enkelt er det. Jeg tror ikke disse trege orkdalingene er moden for et slikt tilbud. Så der ligger firmaet mitt. En smule død akkurat nu, men hvem vet hva fremtiden bringer :-)). Jeg fikk veldig mange positive tilbakemeldinger, fra ordføreren og....hehe. Men hva hjalp vel det når ikke engang kommunen så seg monn i tilbudet. Nu er kaffen ferdig og jeg skal rope inn gubben og sønnen. Holder på å male og nu regner det selvfølgelig. Hel.....!!!! *snufs* Det var ikke Vuelta hu mente; det var vulva. Vulvaen er tilbake! Nuvel...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73801-retvizan/#findComment-366426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.