Gjest Yunalesca 23 Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Når dere er kåte og vil ha sex, hvordan lar dere partneren deres forstå det? 0 Siter
McLoud Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Siden jeg er min egen partner, er dette ikke noe problem. jeg vet veldig godt når jeg er kåt. 0 Siter
Gjest Feil forum! Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Dette er ikke sexual-forum!Spørsmålet hører ikke hjemme her! Hiv deg over dit du hører hjemme! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Drar den fram. Selvbetjening;) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg står med buksene rundt anklene, napper litt i løken og brøler "PULE!". Vi har et veldig åpent og rett fram forhold rent kommunikasjonsmessig, skjønner du. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Drar ned glidelåsen og tar den fram. Selvbetjening;) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 De fleste partnerne mine skjønner det når jeg sakte stopper bilen ved siden av dem og svarer "yeah bæibi" når hun spør om jeg vil "være med på en tur". 0 Siter
Sør Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 De fleste partnerne mine skjønner det når jeg sakte stopper bilen ved siden av dem og svarer "yeah bæibi" når hun spør om jeg vil "være med på en tur". Hei, Hvor lang tid tok det før du forstod at hånd-jernene og uniformen ikke var en del av en sex-lek, men fordi det var Killengren du hadde plukket opp? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anki Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Dette er ikke sexual-forum!Spørsmålet hører ikke hjemme her! Hiv deg over dit du hører hjemme! hehe - bestemmer du hvor man skal starte en sånn forumundersøkelse også nå da? I jøsse navn ..passe på dine egne saker du, lille venn.. 0 Siter
carma Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg parfymerer lufta med en ekstra stor dose feromoner. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Hei, Hvor lang tid tok det før du forstod at hånd-jernene og uniformen ikke var en del av en sex-lek, men fordi det var Killengren du hadde plukket opp? ;-) Med vennlig hilsen Hehe Nei, jeg får vel egentlig holde kjeft da enkelte har en lei tendens til å tro at jeg er seriøst uansett hva jeg skriver, og horekunder har jeg egentlig ikke så lyst til å bli forbundet med 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Hehe Nei, jeg får vel egentlig holde kjeft da enkelte har en lei tendens til å tro at jeg er seriøst uansett hva jeg skriver, og horekunder har jeg egentlig ikke så lyst til å bli forbundet med Går ikke du rundt med batong og håndjern selv? Og uniform? *gliser* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Drar ned glidelåsen og tar den fram. Selvbetjening;) Drar ut nattbordskuffen og tar den frem, mente du vel? *gliser rått* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Dette er ikke sexual-forum!Spørsmålet hører ikke hjemme her! Hiv deg over dit du hører hjemme! Huff, moralens vokter. *grøsser* Pass på å gi samme beskjed på innlegget "5mnd og sexuelt misbrukt", det lyser jo "sex" av overskriften. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Går ikke du rundt med batong og håndjern selv? Og uniform? *gliser* Vanligvis går jeg ikke rundt med sånt, men det har faktisk hendt i gitte situsjoner hvor slikt har vært nødvendig Jeg er lite dreven når det kommer til lek med håndjern 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg står med buksene rundt anklene, napper litt i løken og brøler "PULE!". Vi har et veldig åpent og rett fram forhold rent kommunikasjonsmessig, skjønner du. Hahahaha..... 0 Siter
Gjest hmrf.... Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Huff, moralens vokter. *grøsser* Pass på å gi samme beskjed på innlegget "5mnd og sexuelt misbrukt", det lyser jo "sex" av overskriften. Det innlegget du refererer til synes jeg har ingenting med sex og gjøre,men mishandling! Jøssenam,her skal man jaggu meg få på pukkelen for alt *river meg i håret* 0 Siter
Gjest hvaforno Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 hehe - bestemmer du hvor man skal starte en sånn forumundersøkelse også nå da? I jøsse navn ..passe på dine egne saker du, lille venn.. Og med det mener du?... 0 Siter
Anki Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Og med det mener du?... Var det jeg skrev såååå vanskelig å forstå altså? Jøss! 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg står med buksene rundt anklene, napper litt i løken og brøler "PULE!". Vi har et veldig åpent og rett fram forhold rent kommunikasjonsmessig, skjønner du. *ler høyt* _Den_ metoden må jeg tipse kjæresten min om, han er litt tafatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.