Gå til innhold

2 kg makaroni er ganske mye når det ligger utover hele kjøkkengulvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Fort gjort. Så kan du bare koke støvsugerposen med innhold etterpå, meget hygienisk... ;-)

Der sa du det, hønene kan få det. Helle kokende vann over og la det stå til de blir møre tenker jeg. Fiesta, de elsker makaroni.

Der sa du det, hønene kan få det. Helle kokende vann over og la det stå til de blir møre tenker jeg. Fiesta, de elsker makaroni.

Hønene? Hmmm.

-Godt jeg gav deg en god ide, da. Ingen årsak, forresten. ;-)

Mitt kjøkkengulv er akkurat nå dekket med tusenvis av små perler som småjenter bruker til å lage smykker av. Gleder meg til å skille støv og brødsmuler fra perlene!

Det er 17 ganger lettere å støvsuge hele skiten. Kjøp heller nye perler :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har du også barn? Det der høres mistenkelig kjent ut, bare jeg fikk gleden av å plukke opp en 5-kilos sekk med Jasmin ris!

"Pappa se! Alle lisene!!"

Jeg er et barn selv jeg. Kjøpt 2 kg pastapose (bittesmå rør), skulle dytte den inn oppi skapet, *poff* stort hull, 1,750 g pasta fosset ned over hodet. Pasta inni gensern og ned i trusa selvsagt. Det lå der i noen timer mens jeg så mismodig på det og katten rulla seg i det. Ble feid opp og bløta i varmt vann. Hønsene koste seg storlig i dag, pastaparty. Måtte holde av litt til den 14 dager gamle kyllingen som bare ble føysa vekk mens den peip som en gal :-)

Har du også barn? Det der høres mistenkelig kjent ut, bare jeg fikk gleden av å plukke opp en 5-kilos sekk med Jasmin ris!

"Pappa se! Alle lisene!!"

Vi fikk black eye-beans i alle blomsterbedene (ett) og på plen i regnværet vi :) de sveller og blir motbydelige!!!

Vi fikk black eye-beans i alle blomsterbedene (ett) og på plen i regnværet vi :) de sveller og blir motbydelige!!!

Når noen tusen liter vann renner ut fra vannsenga, og på gulvet ser det også ganske mye ut....

Jadda , jenta mi skulle bare lage basseng .

Hun var sur på meg fordi jeg ikke ville gå i svømmehallen ;o)

Ulv I Faarikaal

Når noen tusen liter vann renner ut fra vannsenga, og på gulvet ser det også ganske mye ut....

Jadda , jenta mi skulle bare lage basseng .

Hun var sur på meg fordi jeg ikke ville gå i svømmehallen ;o)

Det er ikke mer enn 600 liter i min. (matematikk) jeg tredde armen gjennom sekken da jeg skulle reise meg opp, da var den 10 år, holder ikke evig. Vannskade er noe skitt, det er ikke bare å tørke opp liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...