Gå til innhold

2 kg makaroni er ganske mye når det ligger utover hele kjøkkengulvet

Anbefalte innlegg

Jeg har en mor, jeg, og hun er veldig snill. Men hun får ikke lov å røre noe.

Får hun ikke lov å røre noe? Er hun enslags moderne kong Midas eller er du veldig pertentlig med hvordan makaroniene dine blir plukket opp?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Får hun ikke lov å røre noe? Er hun enslags moderne kong Midas eller er du veldig pertentlig med hvordan makaroniene dine blir plukket opp?

Dama er 80. Og jeg trenger ikke hushjelp. Kanskje når jeg blir 80 sjøl. :-)

Jeg ble spådd at jeg skal dø når jeg er 90, på vei ut av et soveromsvindu. Skutt av en sjalu ektemann.

Dama er 80. Og jeg trenger ikke hushjelp. Kanskje når jeg blir 80 sjøl. :-)

Jeg ble spådd at jeg skal dø når jeg er 90, på vei ut av et soveromsvindu. Skutt av en sjalu ektemann.

Er din mor 80!

Da må hun jo ha vært over 50 da hun fikk deg?

Ulv I Faarikaal

Er din mor 80!

Da må hun jo ha vært over 50 da hun fikk deg?

Smigrende ? Nei. Du har ikke møtt meg. Jeg er 45. Den lille dama er sprek som ei loppe, og har øyne som en hauk.

Smigrende ? Nei. Du har ikke møtt meg. Jeg er 45. Den lille dama er sprek som ei loppe, og har øyne som en hauk.

*brustne illusjoner*

Jeg hadde forresten lenge en mistanke om at du var lillebroren min....

*rulle på gulvet*

Annonse

Jeg er et barn selv jeg. Kjøpt 2 kg pastapose (bittesmå rør), skulle dytte den inn oppi skapet, *poff* stort hull, 1,750 g pasta fosset ned over hodet. Pasta inni gensern og ned i trusa selvsagt. Det lå der i noen timer mens jeg så mismodig på det og katten rulla seg i det. Ble feid opp og bløta i varmt vann. Hønsene koste seg storlig i dag, pastaparty. Måtte holde av litt til den 14 dager gamle kyllingen som bare ble føysa vekk mens den peip som en gal :-)

Ok, bor du i et fjøs også?

*imponert*

Hva har jeg og din lillebror til felles ?

Mye. Noe med humor og måte å formulere ting, og så var det visst noe helt konkret en gang som gjorde at jeg tenkte "faen, Pulven må være broren min!" - men nå kan jeg ikke huske hva det var.

*huge compliment*

Ulv I Faarikaal

Mye. Noe med humor og måte å formulere ting, og så var det visst noe helt konkret en gang som gjorde at jeg tenkte "faen, Pulven må være broren min!" - men nå kan jeg ikke huske hva det var.

*huge compliment*

Det må være et eksellent menneske, det er ikke alle forunt å ligne på meg :-) det eneste jeg ikke er flink til er å skryte.

Hils lillebror å si at det kan bare gå en vei: oppover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...