Gå til innhold

Jenter og kjendiser=latterlig!


Gjest inside-info

Anbefalte innlegg

Gjest inside-info

I en artikkel om/med Thomas Giertsen i dagens VG, fortelles det om en historie fra Kragerø i sommer, og den historien inneholder noe mer, som ikke står på trykk.

Tilfeldigvis så var hobbyseilerne Thomas Giertsen, Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Fredrik Skavlan i Kragerø samme helga, og en etter en, uvitende om hverandre, så havnet de på et utested for å ta seg en øl, å se på livet. De ble stående sammen å prate, og en morsom ikkekjendis som kjenner Bård ble stående hos dem, og han ble av de fire herrer på kødd presentert som "livvakten" overfor omgivelsene. "Omgivelsene" i dette tilfelle, var et beite av jenter, som sklei rundt de.

Dette må jeg ha litt moro med, tenkte "livvakten", og uten at de fire kjendisene visste noe, så tok han for seg ei etter ei av jentene rundt, og sa at de fire kjendisene ville ha ei jente som de kunne "leke" litt med etter tur senere på natten. Resultatet ble, at da kjendisene omsider skulle tusle ned til båtene, så prøvde et kobbel på 7(sju) jenter å henge seg på. Kjendisene ble litt forskrekket, og presiserte at de ikke ønsket noe besøk, hvorpå jentene sto tilbake, kikket vantro på hverandre, mens "livvakten" var forsvunnet for lenge siden....

Spørsmålet er, mister dere hue totalt jenter, når en kjendis er i nærheten?

Noen andre som kjenner historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest inside-info

De jentene du beskrev der var sikkert enten fjortisser eller bare veldig veldig snåle.

Det er faktisk 20 års grense der...og at 7 stykker alle er snåle, som du sier, det nekter jeg å tro..

Etter hva jeg har forstått, så var det helt vanlige jenter!

Det er nettopp DET som er så tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nottinghill

Det er faktisk 20 års grense der...og at 7 stykker alle er snåle, som du sier, det nekter jeg å tro..

Etter hva jeg har forstått, så var det helt vanlige jenter!

Det er nettopp DET som er så tragisk...

Du kan ikke si det der gjelder "alle" jenter. Det er det samme som å si at "alle" gutter er egentlig pedofile innerst inne. Ingen av disse påstandene stemmer.

Det avhenger av mentaliteten. Jeg er jo av den genuine kvinnearten( ;o) ) og jeg hadde aldri funnet på å være så teit at jeg sprang etter eller ville ligge med noen fyrer kun for at de var kjendiser.

Folk er så forskjellige. Noen er "kjendisjegere" andre bryr seg ikke om den saken.

That's it. De jentene som ønsker å holde på slik får bare seile sin egen sjø. Enig ikke sant:) De dummer seg selv ut og det får være deres eget problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg kjenner ikke historien og vet knapt nok hvilke menn det er du snakker om, men skjønner av sammenhengen at det gjelder TV-kjendiser.

Det er nok ofte slik at kjendiser har et visst drag på kvinner. Det gjelder ikke bare innen underholdningsbransjen. Like meget kan det være kjentfolk innen politikk, litteratur o.l. Menn med makt, menn som på en eller annen måte har fremhevet seg selv med spesielle kvaliteter, som står litt over den grå massen, de har en slags sex appeal.

Man kan lure på hvorfor det er slik, hvorfor for eks. en kjendis skal ha slikt drag, hvorfor det er spennende å treffe kjentfolk. Jeg har ikke noe godt svar på det spørsmålet, annet enn at kanskje kvinnene føler seg beæret av å bli vist oppmerksomhet. Det gir en følelse av å være noe spesielt, noe utenom det vanlige. Når han hever seg over den grå massen og interesserer seg for henne, så betyr det også at hun blir noe utenom det vanlige.

Biologer vi kanskje si at det er slik den seksuelle utvelgelsen foregår hos mennesket som hos dyr. Kvinner trekkes til menn som er ekstraordinære fordi det ubevisst forteller dem at slike menn har gunstige egenskaper som det kan være verdt å satse på med tanke på avkommet. At de samme kvinner kan komme til å ta styggelig feil er en annen sak.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke et sekund.

Har sett hvordan vilt fremmede jenter tilogmed har kastet seg rundt halsen på selveste bellona fyren (husker ikke hva han heter, bustete hår, lys). Greit forskjellig smak, men allikavel, skal vi jenter begynne å kaste oss rundt halsen på alle blir det mye å gjøre. Noen av oss er vel sånn, kan ikke forklare det. Kan ikke tenke meg noen kjendis jeg ville ha kasta meg rundt halsen på. Kanskje hvis jeg traff Pink Floyd... men ikke fordi jeg elsker dem, men fordi de er musikalske genier, Alice Cooper, Nei, liker fyren bra musikk, men rundt halsen? nei.

Det var vell sånn Rudberg gutten fikk over 1000 ligg, kunne aldri ha klart det uten å være kjendis han?

klem fra en litt beskjeden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Harald Eia

Jeg burde kanskje ikke gjøre dette her. Men historien fra Kragerø slik den er gjengitt her, stemmer ikke. Vi fire kjendisene (+ en vanlig mann) var ute på byen i Kragerø. En halvsprø fyr (som kanskje kødda, det vet vi ikke) kom bort og sa han gikk på livvaktskole og lurte på om han kunne øve seg litt på oss. Vi sa "ja, selvfølgelig". Så gikk han rundt og passet på og vi lo litt av det. Men han var i nærheten av oss hele tiden, så jeg tror neppe han snakket med noen jenter (han var, tro det eller ei, en ganske sjenert type). Da vi skulle dra, sto fire venner av oss igjen på bryggekanten - etter en liten diskusjon om hvorvidt vi skulle ha nachspiel eller ei. En av de som sto igjen var den mannlige VG-journalisten som intervjuet Thomas G i søndagens VG.

Så atså: ingen tilbud fra jenter. Ikke om sex. Ikke om kyssing. Ikke om klemming. Ingenting. Sorry. Kjedelig, men sånn var det.

Vennlig hilsen Harald Eia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk 20 års grense der...og at 7 stykker alle er snåle, som du sier, det nekter jeg å tro..

Etter hva jeg har forstått, så var det helt vanlige jenter!

Det er nettopp DET som er så tragisk...

Er det ikke 18 års grense på Taket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...