Gå til innhold

Tigertrollet, Carlina og SDD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

21

• tigertrollet

17

• SierDuDet

13

• Carlina

12

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår nå at dette er et desperat forsøk på å ro seg inn etter måneder med å skjelle ut oss gutta med ekstremt liten tiss, men jeg er så godhjertet at du selvsagt er tilgitt for det :)

Jeg finner det uansett noe skuffende at du kaller meg en "liten ting i hverdagen", da jeg i det minste hadde gått ut fra at jeg var en veldig stor ting i din hverdag, mens de to andre nevnte selvsagt er å regne som veldig små deler av din hverdag!

Ellers får du ha en fortreffelig aften :)

(Faen, registrerte akkurat at jeg på onsdag skal jobbe et sted uten tv under RBKs kamp mot Lyon. Dette er ikke bra!).

Jeg forstår nå at dette er et desperat forsøk på å ro seg inn etter måneder med å skjelle ut oss gutta med ekstremt liten tiss, men jeg er så godhjertet at du selvsagt er tilgitt for det :)

Jeg finner det uansett noe skuffende at du kaller meg en "liten ting i hverdagen", da jeg i det minste hadde gått ut fra at jeg var en veldig stor ting i din hverdag, mens de to andre nevnte selvsagt er å regne som veldig små deler av din hverdag!

(Faen, registrerte akkurat at jeg på onsdag skal jobbe et sted uten tv under RBKs kamp mot Lyon. Dette er ikke bra!).

Jeg synes du rodde deg bra unna hele saken. Er faktisk skuffa over at mine følelser ikke er gjengjeldt.

Egentlig var dette kanskje bare en diskret måte å sjekke opp deg på...? ;-)

Jeg synes du rodde deg bra unna hele saken. Er faktisk skuffa over at mine følelser ikke er gjengjeldt.

Egentlig var dette kanskje bare en diskret måte å sjekke opp deg på...? ;-)

:)

Jeg er jævla god til å ro, og enkelte folk som man har fått god kontakt med her inne liker man selvsagt godt :)

Jeg hadde ikke svart på innleggene dine om jeg synes du var helt plante!

Jeg forsto selvsagt at du prøvde å sjekke meg opp, noe jeg begynner å bli veldig vandt til her inne :)

Annonse

Jeg er jævla god til å ro, og enkelte folk som man har fått god kontakt med her inne liker man selvsagt godt :)

Jeg hadde ikke svart på innleggene dine om jeg synes du var helt plante!

Jeg forsto selvsagt at du prøvde å sjekke meg opp, noe jeg begynner å bli veldig vandt til her inne :)

Jeg svarer på innleggene dine, enda jeg synes du er litt plante. *gliser ondskapsfullt*

Neida, jeg sjekket svarene mine, og de eneste som svarer meg er dere tre, og Era når hun ikke blir rundpult.

Og så en og annen i ny og ne, og noen som er provoserte, men det er bare moro.

Så da ble jeg så glaaad i dere, vettu. :-)

Du er så søøøøt altså! *skviseklemmer tufsa*

Selv om du er ei tilsynelatende prippen og cm- paranoid drammensjente som er veldig tøff i kjeften og ufattelig lynrask å løpe (og ro!) når utfordringene slår tilbake....er du ei godjente da :-) *S*

Jeg svarer på innleggene dine, enda jeg synes du er litt plante. *gliser ondskapsfullt*

Neida, jeg sjekket svarene mine, og de eneste som svarer meg er dere tre, og Era når hun ikke blir rundpult.

Og så en og annen i ny og ne, og noen som er provoserte, men det er bare moro.

Så da ble jeg så glaaad i dere, vettu. :-)

Men det er sikkert andre som svarer på innleggene dine om du skriver noe annet nedrakkende innlegg i forhold til oss med svært små tisser :)

Du er så søøøøt altså! *skviseklemmer tufsa*

Selv om du er ei tilsynelatende prippen og cm- paranoid drammensjente som er veldig tøff i kjeften og ufattelig lynrask å løpe (og ro!) når utfordringene slår tilbake....er du ei godjente da :-) *S*

Jeg liker ikke å bråke med folk her. Kun hvis jeg vet jeg vinner diskusjonen, det er deilig.

Ellers vet du vel at jeg ikke er drammenser??? :-)

Men det er sikkert andre som svarer på innleggene dine om du skriver noe annet nedrakkende innlegg i forhold til oss med svært små tisser :)

Hmmmm. Det var lurt. Eller kanskje ikke. Folk er sure på meg allerede, fordi jeg stiller krav.

Har jo fått noen puppekrav tilbake, og i dag melding om hvor patetisk jeg er.

Men det driter jeg i, jeg vet selv hva som betyr noe her i livet...

(alt over 18 cm, må vite)

*gliser ertelystent*

Jeg liker ikke å bråke med folk her. Kun hvis jeg vet jeg vinner diskusjonen, det er deilig.

Ellers vet du vel at jeg ikke er drammenser??? :-)

Åh. Bibeljenta. How could I forget?

*dunker seg i hodet med stiftemaskinen (den var nærmest)*

Jeg tenkte nok mer på utfordringer som du trekker deg ut av din sleipe ål..

Hvordan ble det med kvalifiserings-vorspielet forresten?;) *tyner tufsa*

Åh. Bibeljenta. How could I forget?

*dunker seg i hodet med stiftemaskinen (den var nærmest)*

Jeg tenkte nok mer på utfordringer som du trekker deg ut av din sleipe ål..

Hvordan ble det med kvalifiserings-vorspielet forresten?;) *tyner tufsa*

Kvalifiseringsrunden skulle du ta, og vorspielet/forspillet skulle skje neste lørdag.

Men har du gjort din del av avtalen? -Nei.

*skuffet over deg*

Annonse

Kvalifiseringsrunden skulle du ta, og vorspielet/forspillet skulle skje neste lørdag.

Men har du gjort din del av avtalen? -Nei.

*skuffet over deg*

Prøv deg ikke! Kvalifiseringsgreiene passet du på å annonsere _etter_ pc'en min gikk til h...., så det får du ta på din kappe! jeg bare hørte om det fra sikre kilder og fikk bakoversveis... *myser på tufsa*

Prøv deg ikke! Kvalifiseringsgreiene passet du på å annonsere _etter_ pc'en min gikk til h...., så det får du ta på din kappe! jeg bare hørte om det fra sikre kilder og fikk bakoversveis... *myser på tufsa*

Jeg visste jo ikke at PC'en din gikk til helvete. Du må da si fra om sånt, vet du.

Tror jeg inviterte dem hjem til deg for kvalifiseringsrunda.

Hmmm, kan vel ikke huske helt feil, vel...?

Jeg visste jo ikke at PC'en din gikk til helvete. Du må da si fra om sånt, vet du.

Tror jeg inviterte dem hjem til deg for kvalifiseringsrunda.

Hmmm, kan vel ikke huske helt feil, vel...?

Jo, det var det jeg også fikk høre.... at du inviterte dem hjem til meg flyfilla!

og neste gang pc'en min svartner skal jeg selvsagt si fra først....*flirer*

Du altså...=oD

Pc min kræsja i går så jeg har hatt abstinenser til nå...

Det var da en utrolig koselig melding å få,spesielt siden jeg er syk..*snufs*

Føler meg mye bedre nå!

*klemmermasse*

Heia snuppsi...

Gla i dæ æ å da...

Er bestandig der du hvis jeg trenger deg....

God bedring da...

Små ting? kaller du oss andre små ting?

Ærlig talt jeg trodde du brydde deg om meg mer enn som så??

Vel vel så lurt kan man bli,ikke kom du for å drikke de to drinkene med meg heller..

*sukk* Ja ja

*Tusler ut og heller ut drinkene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...