Gå til innhold

Tigertrollet, Carlina og SDD

Anbefalte innlegg

Jo, det var det jeg også fikk høre.... at du inviterte dem hjem til meg flyfilla!

og neste gang pc'en min svartner skal jeg selvsagt si fra først....*flirer*

Ja det er jo det minste vi kan forvente...*s*

Er det bare fritt fram slik at jeg kan be mine venner på fest hjem til tigertrollet åsså eller????

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

21

• tigertrollet

17

• SierDuDet

13

• Carlina

12

Mest aktive i denne tråden

Ja det er jo det minste vi kan forvente...*s*

Er det bare fritt fram slik at jeg kan be mine venner på fest hjem til tigertrollet åsså eller????

Som om du varslet oss om at du ble borte?!

Må jo vite når vi skal herpe tråder. Kunne jo latt være i går tydeligvis.. *s*

Du er selvsagt hjertelig velkommen med med dine venner såfremst der er like rare, kravstore (gjelder tufsa!) og gale som oss *s*

Jeg forstår nå at dette er et desperat forsøk på å ro seg inn etter måneder med å skjelle ut oss gutta med ekstremt liten tiss, men jeg er så godhjertet at du selvsagt er tilgitt for det :)

Jeg finner det uansett noe skuffende at du kaller meg en "liten ting i hverdagen", da jeg i det minste hadde gått ut fra at jeg var en veldig stor ting i din hverdag, mens de to andre nevnte selvsagt er å regne som veldig små deler av din hverdag!

Ellers får du ha en fortreffelig aften :)

(Faen, registrerte akkurat at jeg på onsdag skal jobbe et sted uten tv under RBKs kamp mot Lyon. Dette er ikke bra!).

Jeg er heller ikke "små". Innbilske tufs. *myser*

Som om du varslet oss om at du ble borte?!

Må jo vite når vi skal herpe tråder. Kunne jo latt være i går tydeligvis.. *s*

Du er selvsagt hjertelig velkommen med med dine venner såfremst der er like rare, kravstore (gjelder tufsa!) og gale som oss *s*

Må ikke tro at herpingen deres går hus forbi her i gården altså....jeg ser at dere helt uten hensyn herper i vei som før....men det er greit jeg varsler med hylende alarm om dere går over streken....

Forøvrig har jeg en bønsj med sprøe venner,dansing på bord og div ting er faste innslag på våre fester...

Har du noen spesifikke krav kanskje?I såfall må du opplyse meg om det slik at vi kan imøte se dem på beste måte!!!

;o)

Må ikke tro at herpingen deres går hus forbi her i gården altså....jeg ser at dere helt uten hensyn herper i vei som før....men det er greit jeg varsler med hylende alarm om dere går over streken....

Forøvrig har jeg en bønsj med sprøe venner,dansing på bord og div ting er faste innslag på våre fester...

Har du noen spesifikke krav kanskje?I såfall må du opplyse meg om det slik at vi kan imøte se dem på beste måte!!!

;o)

Hehe, nei hele poenget er å herpe når du er tilstede, så vi kunne spart oss for det i går (selv om du nok har finlest alle de veloverveide og meget gjennomtenkte innleggene i går) *s*

Men jeg hører nok når du har fått nok og skriker og bærer deg helt over fjellene tenker jeg *gleder seg*

Dine venner høres ut som de kan gli rett inn på en fest i tigertrollets residens ja!!

Godt at jeg fikk kjøkkenmaskin i julegave for den er ypperlig til å knuse isbiter i til slush!

Den rister og hopper bortover benken litt, så helt fornøyd er den vel ikke, men men:)

:-)

Hehe, nei hele poenget er å herpe når du er tilstede, så vi kunne spart oss for det i går (selv om du nok har finlest alle de veloverveide og meget gjennomtenkte innleggene i går) *s*

Men jeg hører nok når du har fått nok og skriker og bærer deg helt over fjellene tenker jeg *gleder seg*

Dine venner høres ut som de kan gli rett inn på en fest i tigertrollets residens ja!!

Godt at jeg fikk kjøkkenmaskin i julegave for den er ypperlig til å knuse isbiter i til slush!

Den rister og hopper bortover benken litt, så helt fornøyd er den vel ikke, men men:)

:-)

Det fine med kjøkkenmaskin er jo at den skal gjøre oss fornøyd og ikke omvendt..

Jeg har en som støver ned i skapet også,vi tar bare den når din hopper i døden...var ikke det en bra plan?

Annonse

Du altså...=oD

Pc min kræsja i går så jeg har hatt abstinenser til nå...

Det var da en utrolig koselig melding å få,spesielt siden jeg er syk..*snufs*

Føler meg mye bedre nå!

*klemmermasse*

Du også, husk å si fra når PC'en går i stykker eller kræsjer eller noe annet, det er ikke godt å sitte her uten deg, vettu... :-)

*Gir Carlina en stor god-bedring-klem*

Og ja, vi har rett når det gjelder komper. Jeg gir meg AAAALLDRI!! :-)

Du også, husk å si fra når PC'en går i stykker eller kræsjer eller noe annet, det er ikke godt å sitte her uten deg, vettu... :-)

*Gir Carlina en stor god-bedring-klem*

Og ja, vi har rett når det gjelder komper. Jeg gir meg AAAALLDRI!! :-)

Hmm ja jeg og tigertrollet får vel koke sammen hodene våre og finne opp noen lure varsle dingsebomser når kræsjinga er ett faktum...så du vet beskjed.

Jeg har forøvrig fått audiens til tigertrollet's ressidens til festbruk siden vi fant ut at jeg og du hadde venner av ganske likt kaliber....He he det hadde vært noe eller hur??

kjøkkenmaskiner til isknusing er heller ikke noe problem siden jeg har en i tilfelle tiger sin hopper i døden!

Spørsmålet er om SDD får delta da jeg og tiger er en smule fornærmet over å bli kalt "små" ting...men vi håper jo han er mann nok til å sjarmere oss blid igjen da!!!

Hmm ja jeg og tigertrollet får vel koke sammen hodene våre og finne opp noen lure varsle dingsebomser når kræsjinga er ett faktum...så du vet beskjed.

Jeg har forøvrig fått audiens til tigertrollet's ressidens til festbruk siden vi fant ut at jeg og du hadde venner av ganske likt kaliber....He he det hadde vært noe eller hur??

kjøkkenmaskiner til isknusing er heller ikke noe problem siden jeg har en i tilfelle tiger sin hopper i døden!

Spørsmålet er om SDD får delta da jeg og tiger er en smule fornærmet over å bli kalt "små" ting...men vi håper jo han er mann nok til å sjarmere oss blid igjen da!!!

*nikker enig*

så mye som skal til for å blidgjøre oss har ikke sdd fantasi til å komme opp med en gang;)

Det fine med kjøkkenmaskin er jo at den skal gjøre oss fornøyd og ikke omvendt..

Jeg har en som støver ned i skapet også,vi tar bare den når din hopper i døden...var ikke det en bra plan?

Genialt!

For man skal ikke se bort i fra at neste gang min kjøkkenmaskin ser en isbitpose str.XL fra Statoil hopper den ned fra benken og tar selvmord *ler*

Genialt!

For man skal ikke se bort i fra at neste gang min kjøkkenmaskin ser en isbitpose str.XL fra Statoil hopper den ned fra benken og tar selvmord *ler*

ligger vi ikke tynt an om min kjøkkenmaskin føler seg vel Romeo etter at din kjøkkenmaskin Juliet dør??

Hva gjør vi hvis SDD står på døra knakende kjekk,med en hamlet kjøkkenmaskin i hånda??

Er vi motstandsdyktige eller hva mener du skal til før vi slipper ham inn i varmen???

ligger vi ikke tynt an om min kjøkkenmaskin føler seg vel Romeo etter at din kjøkkenmaskin Juliet dør??

Hva gjør vi hvis SDD står på døra knakende kjekk,med en hamlet kjøkkenmaskin i hånda??

Er vi motstandsdyktige eller hva mener du skal til før vi slipper ham inn i varmen???

*gapskratter*

Den dagen sdd står på døra med en Hamlet kjøkkenmaskin i hånda da.....tja, vi får vel gi han en avsugning, ønske han velkommen og knuse mer isbiter?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...