Gå til innhold

Tigertrollet, Carlina og SDD

Anbefalte innlegg

For hva?

Jeg har da alltid vært snill og grei, i hvertfall har jeg vært det veldig lenge. Kanskje ikke alltid, men enkelte ganger jeg er ganske snill.

Vi damer liker ikke bli kalt små ting..hvis du leser tråden ser du tabben din etterhvert!!

=o)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

21

• tigertrollet

17

• SierDuDet

13

• Carlina

12

Mest aktive i denne tråden

Vi damer liker ikke bli kalt små ting..hvis du leser tråden ser du tabben din etterhvert!!

=o)

Men jeg sa ikke at dere generelt var små, men små i _forhold til meg_.

Og det blir noe annet, for jeg tviler på at noen av dere egentlig tror at dere er av mitt kaliber.

Men jeg sa ikke at dere generelt var små, men små i _forhold til meg_.

Og det blir noe annet, for jeg tviler på at noen av dere egentlig tror at dere er av mitt kaliber.

Joda det tror vi:),men om vi er det..er en annen sak!

Men var det ikke koselig av rufsa å skrive en sånn meld til oss da?

Hmm ja jeg og tigertrollet får vel koke sammen hodene våre og finne opp noen lure varsle dingsebomser når kræsjinga er ett faktum...så du vet beskjed.

Jeg har forøvrig fått audiens til tigertrollet's ressidens til festbruk siden vi fant ut at jeg og du hadde venner av ganske likt kaliber....He he det hadde vært noe eller hur??

kjøkkenmaskiner til isknusing er heller ikke noe problem siden jeg har en i tilfelle tiger sin hopper i døden!

Spørsmålet er om SDD får delta da jeg og tiger er en smule fornærmet over å bli kalt "små" ting...men vi håper jo han er mann nok til å sjarmere oss blid igjen da!!!

Hehe, det var jeg som kalte dere "små" ting i hverdagen... *ler*

Er du invitert til fest hos Tigerbølla, sier du? Si ifra da, så drar jeg med meg SDD på toget og kommer.

Annonse

Dere får blafre i veg så mye dere vil, jeg drar ikke på forspiel med dere tre! :)

Jo visst gjør du vel.

Og innen vi kommer frem, har du og jeg klint på toget.

Og siden jeg er så god til å kline, dilter du etter meg resten av kvelden, og legger ikke engang merke til de to andre fine damene... ;-)

Jo visst gjør du vel.

Og siden jeg er så god til å kline, dilter du etter meg resten av kvelden, og legger ikke engang merke til de to andre fine damene... ;-)

Det var da voldsomt til innbilskehet, tufsa! :)

Åja... blitt noe på deg i det siste, skjønner jeg.

Og da kom selvtilliten :)

Pøh, selvtilliten er det ingenting i veien med.

Ellers er det lenge siden denne dama fikk seg noe.

I dag på jobben, var jeg skikkelig ...eh...kåt...

Faktisk så ille at jeg nok hadde takket ja til det meste.

Fortet meg hjem, leverte guttungen hos naboen, og VIPS, så gikk det over... :-)

Pøh, selvtilliten er det ingenting i veien med.

Ellers er det lenge siden denne dama fikk seg noe.

I dag på jobben, var jeg skikkelig ...eh...kåt...

Faktisk så ille at jeg nok hadde takket ja til det meste.

Fortet meg hjem, leverte guttungen hos naboen, og VIPS, så gikk det over... :-)

Hehe, og dette kommer fra jenta som tidligere i sommer ble flau når jeg opplyste om piercingen min! :)

Annonse

Jo visst gjør du vel.

Taktikken er klar skjønner jeg;) *flirer*

Taktikken er klar skjønner jeg;) *flirer*

Dette avtalte vi for en stund siden. Han var så masete på den klininga, at jeg rett og slett gav etter.

Men jeg deler gjerne med dere to, problemet blir jo å få han til å ville det... ;-)

Dette avtalte vi for en stund siden. Han var så masete på den klininga, at jeg rett og slett gav etter.

Men jeg deler gjerne med dere to, problemet blir jo å få han til å ville det... ;-)

Har du inngått klineavtale??!!!

Du er ikke snau. Åsså med en villt fremmed fyr du aldri har møtt før. *sjokkert*

Og hva skulle vi gjøre? Knuse is? *s*

Har du inngått klineavtale??!!!

Du er ikke snau. Åsså med en villt fremmed fyr du aldri har møtt før. *sjokkert*

Og hva skulle vi gjøre? Knuse is? *s*

Ja, en vilt fremmed fyr. Jeg er helt overrasket over meg selv, grensesprengende er det.

Men grensen går ved klining.

I det han går inn døra di, kan jeg overlate han i din varetekt, og du kan gjøre hva pokker du vil med han. Om du vil... ;-)

Ja, en vilt fremmed fyr. Jeg er helt overrasket over meg selv, grensesprengende er det.

Men grensen går ved klining.

I det han går inn døra di, kan jeg overlate han i din varetekt, og du kan gjøre hva pokker du vil med han. Om du vil... ;-)

Hva er det du tror om meg?! Jeg har da integritet...*glis*

Nei, detta får du ikke ro deg unna. Den luremus-greia di kan du legge igjen i bibelbeltet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...