rufsetufsa Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Hva er det du tror om meg?! Jeg har da integritet...*glis* Nei, detta får du ikke ro deg unna. Den luremus-greia di kan du legge igjen i bibelbeltet.. Kyskhetsbelte, mener du vel...? :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Kyskhetsbelte, mener du vel...? :-) Ja, du kan gjemme deg bak mange betgnelser, men jeg har det svart på hvitt -og jeg bruker det mot deg ved første og beste anledning;) Selvsagt. Så dere får kline fra dere før dere kommer hit.. Og du, husk å tørk av han leppestiften (hvis det er det hodet du skal kline med da..) *glis* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Ja, du kan gjemme deg bak mange betgnelser, men jeg har det svart på hvitt -og jeg bruker det mot deg ved første og beste anledning;) Selvsagt. Så dere får kline fra dere før dere kommer hit.. Og du, husk å tørk av han leppestiften (hvis det er det hodet du skal kline med da..) *glis* Er du frekk, eller? Tror du virkelig jeg glemmer min gode oppdragelse og suger han på toget??? *sjokkert* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Er du frekk, eller? Tror du virkelig jeg glemmer min gode oppdragelse og suger han på toget??? *sjokkert* Du kan sikkert stå under buskene bak blokka.. *flirer av tufsa* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Du kan sikkert stå under buskene bak blokka.. *flirer av tufsa* Pøh. *hever meg over å gi en mann tilfredsstillelse på den simple måten, uten engang å få betalt for det* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.