Gå til innhold

Send meg vekk her i fra :)


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha startet på husarbeidet for to timer siden, men her sitter jeg og koper. Er så lat i dag at jeg begynner å mistenke en snikende, lumsk sykdom som tapper meg for all energi og som vil kreve at jeg kryper til sengs øyeblikkelig. Prøver i alle fall desperat å overbevise alle andre om det.

Gi meg motivasjon til å få gjort det evinnelige husarbeidet, vær så snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Klarer du å motivere meg til husarbeid, så skal jeg rydde huset ditt og.

Du får din lønn i himmelen, ikke spør om jeg kan legge ut så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi kan søke kirkevergen ?

Ja, skader ikke å spørre. Jeg skal ringe noen i morgen å høre om jeg kan få forskudd på lønnen jeg visst nok skal få i himmelen. Gir beskjed om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Sett på en kul CD, sett håret i en hestehale, brett opp ermene og sett i gang. Begynn med det kjedeligste og jobb deg gjennom alt som må gjøres. Klarer du ikke å komme over alt, kommer det en dag i morgen også.

Jeg har 7 maskiner med klær som skal vaskes, strykes og henges opp + div. hybelkaniner som må temmes, så jeg skal følge samme oppskrifta. Jeg håper egentlig at "ånden" skal komme over meg any day soon...

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Sett på en kul CD, sett håret i en hestehale, brett opp ermene og sett i gang. Begynn med det kjedeligste og jobb deg gjennom alt som må gjøres. Klarer du ikke å komme over alt, kommer det en dag i morgen også.

Jeg har 7 maskiner med klær som skal vaskes, strykes og henges opp + div. hybelkaniner som må temmes, så jeg skal følge samme oppskrifta. Jeg håper egentlig at "ånden" skal komme over meg any day soon...

Lykke til.

Når du er ferdig kan du komme hit. Makaronien har ikke flyttet seg. Har noen inn gensern også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...