Gå til innhold

Hvor finne julegavepapir nå?


Puzen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har begynt med kalendergaver til barna jeg :-) Er kommet til 12 desember allerede !

Pakker inn i gråpapir, skriver noen hyggelige ord, så får jeg se om det blir pyntet med jule-klistremerker eller lignende når det dukker opp....

Har ikke billigbutikkene noe som kan brukes da ? Rødt / grønt / gull / sølv - papir kan jo gjerne brukes.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større bokhandlere / påpirhandlere med eget lager (da må du spørre på dagtid når det er noen "ansvarlige" der, ettermiddags- og lørdagshjelpen har ofte ikke anledning til å finne frem slikt).

Binders / tybring gjedde osv, har ofte de samme fire rullene hele året, minst en er sikkert julepapir.

Ensfarget rødt og grønt og sølv osv finner du i store papirforretninger, enten som innnpakningspapir eller som papirduker osv.

Gråpapir med rødt silkebånd kan være fint, det har de hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste butikker har det. Jeg var i en elektrisk butikk et år , å da vi kom et stykke ut i november var det ned å hente de rullene som var åpnet og sette alle de uåpnede tilgjengelig. Slik er det nok overalt, det er alltid noe igjen som spares til neste år, så det er helt sikkert bare å spørre. Bare ikke klesbutikker for de bruker som regel esker.

Lov at du kommer tilbake og kjøper en gave i løpet av desember så tar de sikkert ikke betalt for det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...