Gå til innhold

Lynet slo ned i kølla !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Der kan man se, man får holde kølla si inne når det lyner. (hva skulle du nå ut med den i alle fall!).

Jeg skulle får noen baller i et hull skjønner du, i dette gamet er det ballene som skal i hullene. En araber hadde 17 koner og måtte ha en til for da hadde han nok til en golfbane.

Jeg skulle får noen baller i et hull skjønner du, i dette gamet er det ballene som skal i hullene. En araber hadde 17 koner og måtte ha en til for da hadde han nok til en golfbane.

Det må se veldig rart ut - med ballene i hullet. Høres mer ut som et uhell, spør du meg.Skal gjerne se det var derfor lynet slo ned i kølla.

Ulv I Faarikaal

Det må se veldig rart ut - med ballene i hullet. Høres mer ut som et uhell, spør du meg.Skal gjerne se det var derfor lynet slo ned i kølla.

Kølla ble skikkelig kvesta, jeg tror ikke den kan repareres, jeg får vel skaffe meg en ny, men den nye blir ikke like god som den gamle.

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du kan ta i bruk en ny kølle å håpe på hole in one...

*fore!!*

Hilsen en plutselig golf-fantast...

Se det, sunn interesse for sport. En av mine golfvenner skulle spille konkurranse og kona hans kysset ballene hans før han skulle forlate hjemmet, det skulle visst bringe lykke. Men det førte bare til at han kom for sent til konkurransen.

Carisma1365380365

Se det, sunn interesse for sport. En av mine golfvenner skulle spille konkurranse og kona hans kysset ballene hans før han skulle forlate hjemmet, det skulle visst bringe lykke. Men det førte bare til at han kom for sent til konkurransen.

Hvis jeg var kona hans, ville jeg nok heller pusset kølla hans før kampen. Men hadde han kommet tidsnok til kampen....?Nei. Men man lever bare en gang.

Hilsen lykketrollet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...