Gjest LuIa Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg trodde jeg hadde reservert mitt nick, men ser nå at noen andre har skrevet innlegg med Lula-nicket. Jeg finner ikke ut hvordan jeg sjekker dette, kan noen hjelpe meg? 0 Siter
Gjest Lula Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Det er ikke reservert, nei. Gå inn på "Min side" og velg "reservere nick". nanna, for anledningen 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Antakelig har du det bare registrert som brukernavn og ikke som nick, og da er det fritt for andre å skrive innlegg med den signaturen. Gå inn på profil over her, der kan du registrere nicket. 0 Siter
Gjest LuIa Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Antakelig har du det bare registrert som brukernavn og ikke som nick, og da er det fritt for andre å skrive innlegg med den signaturen. Gå inn på profil over her, der kan du registrere nicket. Jeg gjorde dette senest i går, da jeg så at noen andre hadde brukt det. Tydeligvis er det noe jeg gjør feil. Takk for hjelpen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.