Gå til innhold

Jeg reddet en mann i dag! ;-)


ilene1365380268

Anbefalte innlegg

ilene1365380268

I enden av en veigrøft var det en stor granhekk. Jeg kom kjørende forbi og lurte i grunnen på hva jeg så.

Plutselig så jeg noe som rørte på seg under noe som lå veltet. Det viste seg at det var en gammel mann som hadde kjørt rullestolen sin ut av veien. Han satt bom fast inne i granhekken med rulletolen over seg.

Jeg parkerte bilen og løp ned til ham. Jeg fikk akkurat sett på ham da det kom en bil. Jeg vinket på den, og heldig nok, var det akkurat en politibil (!)

Rullestolen hadde vært for tung å løfte for meg alene...

Stakkars, det rant blod fra hodet hans, fordi han hadde stukket seg på greinene i granhekken. Brillene hadde ramlet av ham. Det så ikke ut som han hadde brukket noe, men politiet kjørte ham til legevakten for å sjekke ham.

Etterpå var jeg helt skjelven.

Jeg pleier alltid å ha mobiltelefonen på meg, men det hadde jeg ikke i dag... Snakk om flaks at politiet kom!

Jeg tror ikke at han hadde ligget lenge, selv om det var vanskelig for biler å se ham.

Nå er det en god følelse jeg sitter med.

Men overraskende nok: Jeg trodde at jeg ville være kald og rolig i en ulykkesituasjon og tenke klart og bestemt.

Jeg må innrømme at jeg holdt på å begynne å gråte da jeg så den stakkars mannen av sympati...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg ser det for meg. Det minner om en sketsj av KLM, eller noe. Bra jobba. Du er dagens helt. Synd du ikke fikk testa ut munn til munn-metoden, men kanskje det byr seg en anledning neste gang? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...