Gå til innhold

Citoyen-jeg trenger datahjelp!


Gjest gamlemor

Anbefalte innlegg

Når du stikker innom her, håper jeg du kan hjelpe meg med et problem!

Saken er den at tenåringen min har forandret på cookiene min!

Når jeg går inn på:"Egenskaper for internett",velger "instillinger",velger "vis filer",så kommer cookiene opp,ikke sant!

Slik ser cookiene mine ut nå/dette står under "firkanten":"Cookie:trine@doubleclick"

Han har altså tilført dette navnet mitt"trine" på cookiene mine(de som jeg sletter etter og ha vært på internett!).Vet ikke hvordan han har gjort dette,men han sa nå han gjorde det for og teste om det gikk an,men så nekter han og fjerne det.Hva betyr nå dette i praksis da,blir dette navnet som nå står på cookiene mine sendt ut her på internett også?eller har det ingen betydning?

Greit og vite dette,da han neste gang kansje skriver hele navnet mitt ;)

"trine" er også navnet på mappa mi forresten,det kan vel ikke være noe kobla opp mot den?(han driver og trikser litt for mye denne gutten serrú :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cookies er egentlig bare vanlige tekstfiler og kan endres manuelt. Det er ikke noe vanskelig. Det er lite du kan gjøre for å hindre det (bortsett fra å sette passord på maskinen) - bare fortsett med å slette cookies når du bruker maskinen, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis login-navnet/brukernavnet ditt på maskinen er trine vil dette også stå på cookiesene dine.

Høres ut som det er brukernavnet ditt, siden du sier det er navnet på "mappa" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...