Gå til innhold

24


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg er litt fascinert av opplegget med denne TV-serien. Jeg har ikke fulgt med, men det har kona. Jeg lurer bare så på en ting der.........

Det er altså 24 episoder. Hver episode handler om en time i et døgn, så altså med bruk av en 4-5 hjerneceller og tuppelogikk tilsier det at vi i løpet av serien har sett 24 episoder (som navnet tilsier) Slik at vi har fulgt disse menneskene og deres forløp i et døgn.

Da spør stemmene inne i hodet mitt....................Hvorfor er hver episode på 3 kvarter? Blir jo helt gæli det.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som reima sier, pga reklamen i statene..

Du ser jo den klokka som tikker? Noen ganger ser du den tikker, så et lite opphold, så starter den etter et "hopp"..da er det rekalme i statene... Glad jeg slipper disse reklamene her gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...