Gå til innhold

lenge siden sist, noen som har en klem å gi bort?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. kjente og ukjente, lenge siden sist er lang nede for tia og har ikke finni energien til å skrive noen ord her, kjemper med nebb og klør da. Dette skal ikke få knekke meg, så hvis det er noen som har en klem til meg hadde jeg satt veldig pris på det.

*klem*

Fortsetter under...

her kommer en klem fra meg!

heia, kjære deg!

sender deg mange varme klemmer og en hel del kjærlighet. ønsker deg alt godt og håper virkelig at du klarer å komme deg igjennom dette her.

vi veit det er tøft, men du skal komme deg tøffere ut av det!

bare stå på. for se, du skal seire! :o)

tenker på deg. klem fra agapetos

hei vennen min.

sender deg mange varme klemmer som du kan ha så lenge du vil...håper at det snart blir bedre for deg.om du orker så kan du vell komme inn på chatten en dag så kan vi snakke litt sammen der?

holder lenge rundt susi18 og gir henne en skulder og holde seg oppe på.

klemmer og gode tanker fra beib

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...