Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gutt 16 år! Jeg har et problem som er irriterende! Jeg har veldig fort for å rødme, før var det ikke så ille. Det har kommet mest nå det siste halvåret. For å unngå å rødme i forskjellige situasjoner så pleier jeg å gjespe for det hjelper da når jeg får tårer i øynene. Jeg pleier til og med å rødme for kameratene mine selv om ikke jeg er redd eller nervøs eller noe slikt. Det er utrolig irriterende. Og så er jeg også veldig varm i ansiktet nesten alltid. Jeg rødmer mye fortere etter jeg nettopp har dusjet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73878-r%C3%B8dming-t%C3%B8rre-%C3%B8yne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Novemberbarn1365380381

Hei gutt 16.

Jeg er 30 og har hatt dette problemet i mange år. Du lærer deg å leve med det. Det er visstnok en forening som heter foreningen rød, og det er for sånne som oss som har dette rødmeproblemet. Du kan jo kontakte den. Vet ikke adressen men du finner den sikkert på nettet. Ellers har jeg hørt om operasjoner i Sverige som visstnok skal hjelpe, men da følger det med bivirkninger, som sterk svetting. Vet ikke om det er noe bedre jeg. Jeg har egentlig bare bestemt meg for å leve med dette jeg. Det var en kollega som sa til meg en gang at de som rødmer ofte er veldig følsomme. Det er jo en fin ting.

Leste om en en gang som pleide å kjøre neglene inn i håndflatene når han kjente at han skulle rødme. Du kan jo prøve neste gang. Det er jo dumt hvis du skal sitte å gjespe hele tiden.

Lykke til!

Hei gutt 16.

Jeg er 30 og har hatt dette problemet i mange år. Du lærer deg å leve med det. Det er visstnok en forening som heter foreningen rød, og det er for sånne som oss som har dette rødmeproblemet. Du kan jo kontakte den. Vet ikke adressen men du finner den sikkert på nettet. Ellers har jeg hørt om operasjoner i Sverige som visstnok skal hjelpe, men da følger det med bivirkninger, som sterk svetting. Vet ikke om det er noe bedre jeg. Jeg har egentlig bare bestemt meg for å leve med dette jeg. Det var en kollega som sa til meg en gang at de som rødmer ofte er veldig følsomme. Det er jo en fin ting.

Leste om en en gang som pleide å kjøre neglene inn i håndflatene når han kjente at han skulle rødme. Du kan jo prøve neste gang. Det er jo dumt hvis du skal sitte å gjespe hele tiden.

Lykke til!

http://www.lommelegen.no/svar_k13kmo52.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...