Gå til innhold

Så veldig *fotogen*...!


Gjest PirkePernille

Anbefalte innlegg

Gjest PirkePernille

Hei.

Får stadig høre at jeg er så veldig fotogen, folk er forbløffet.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette, er det er flott kompliment til utseendet mitt, eller gjelder det mest på bilder? Slik at jeg til daglig ser ganske normal ut?

Jeg har ikke turt å pirke på dette i virkeligheten, så jeg forhører meg her på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Hehehe, har lurt på det samme. For jeg er nemlig _ikke_ fotogen.

Folk sier jeg er sååå pen i virkeligheten.

Hehe, tror ikke man skal fundere så mye om dette. Men du er sikkert ekstra pen på bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett mindre pene mennesker være fotogene, men jeg har sett helt normale folk være VELDIG fotogene og jeg har sett veldig pene mennesker vært lite fotogene.

Utseende ditt har du vel en viss formening om selv, men du ligger nok ikke under gjennomsnittet.

Blei du no klokere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er fotogen, betyr gjerne at man gjør seg uvanlig godt på bilder. Man blir poitivt overrasket når man ser bilder av en som er fotogen, rett og slett fordi de blir penere. Det hadde jeg vel tatt som et kompliment var jeg deg. Ikke tenk så negativt at du vrir det til at "da er jeg stygg i virkeligheten da?". Det er ikke DET det betyr.

Jeg er en av dem som ikke gjør meg på bilder (synes jeg selv) og ikke faen om en levende sjel noengang har sagt at jeg er fotogen, heller, så jeg har nok rett!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de andre skriver her, så er fotogen å ta seg bra ut på bilder.

Jeg fins ikke fotogen. Kan huske et eneste bilde i mitt voksne liv som er blitt vellykket, og det går mannen min rundt med i lommeboka. *ler*

Men jeg var mer fotogen som barn, for jeg er jo utrooolig søt på alle barnebildene. Nå derimot... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

For meg betyr ikke fotogen bare at man er fin på bilder, men at man f.eks. har et spesielt blikk, er naturlig uten et tonn sminke, har et spesielt ansikt med særtrekk - rett og slett - noe som skiller deg ut fra massen.

Den asiatiske jenta i H&M reklamen synes jeg er fotogen. Fordi hun ser litt freaka og spesiell ut, ikke fordi hun er så fordømt "pen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

For meg betyr ikke fotogen bare at man er fin på bilder, men at man f.eks. har et spesielt blikk, er naturlig uten et tonn sminke, har et spesielt ansikt med særtrekk - rett og slett - noe som skiller deg ut fra massen.

Den asiatiske jenta i H&M reklamen synes jeg er fotogen. Fordi hun ser litt freaka og spesiell ut, ikke fordi hun er så fordømt "pen".

Vil også legge til at enten er man fotogen, eller så er man ikke det. Det finnes teknikker som gjør at man kan bli tilnærmet fotogen (brukes på modeller). Og det går ut på holdning, postyre og å holde blikket. Jeg tror det må komme naturlig for å se naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotogen er at man blir fin på bildene. Utrolig mange ser værre ut på bilder en de gjør i virkligheten, og er derfor ikke fotogene :)

Når man er fotogen, får man et flott resultat av fotograferingen av den man er rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre skriver her, så er fotogen å ta seg bra ut på bilder.

Jeg fins ikke fotogen. Kan huske et eneste bilde i mitt voksne liv som er blitt vellykket, og det går mannen min rundt med i lommeboka. *ler*

Men jeg var mer fotogen som barn, for jeg er jo utrooolig søt på alle barnebildene. Nå derimot... ;o)

*fnise*

De bildene jeg tillater meg sjøl å være fornøyd med kommenterer mora mi med:

"Nei, der var du virkelig ikke lik deg!"

Takk til henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise*

De bildene jeg tillater meg sjøl å være fornøyd med kommenterer mora mi med:

"Nei, der var du virkelig ikke lik deg!"

Takk til henne...

Du får hevne deg på henne. Gjem bingopennen hennes eller noe! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...