Gå til innhold

Skjøteledning til ADSL oppkobling


punkyB

Anbefalte innlegg

Jeg brukte en snelle med ekstraledning slik at jeg kunne sitte på stua og surfe selv om ISDN boksen er på soverommet. Når jeg nå kobler meg opp via ADSL så virker ikke oppkoblingen via denne kabelen - jeg må sitte med den ordinære kabelen som er for kort til å rekke inn til stua.

Må jeg kjøpe en annen kabel som er lengre - eller er det evnt. bare dårlig kontakt via den lange kabelen som blir skjøtet på??? Kontaktene er jo like - så det burde jo egentlig funke!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh, mulig jeg er på bærtur nå, men er det ikke noe med kryssa kabel, ikke kryssa kabel tro?

Mener jeg hadde noe det samme problemet da jeg gikk fra ISDN til ADSL, men nå husker jeg altså ikke hva det var...

:-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, jeg ikke helt på bærtur m.a.o.:-) Like greit, bæra er vel tæla snart lell..brrr..

Ser ut til at jeg må ut og shoppe da - selv om det er behagelig å sitte i sengen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm, skule ønske jeg kunne det også...*ønsker meg en sånn bærbar*

Det er ganske gromt å ha bærbar faktisk - du får ønske deg til jul eller noe sånt !! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Glemte å spørre om det var telefonledningen eller dropkabelen mellom ADSL modemet og PC'en. Både dropkabel, toleder telefokabel og fireleder telefon bruker samme plugg, RJ45. Det beste er å bruke dropkabel til alt, dropkabel er 8 leder og dekker alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å spørre om det var telefonledningen eller dropkabelen mellom ADSL modemet og PC'en. Både dropkabel, toleder telefokabel og fireleder telefon bruker samme plugg, RJ45. Det beste er å bruke dropkabel til alt, dropkabel er 8 leder og dekker alle.

fra adsl modemet til pc'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske gromt å ha bærbar faktisk - du får ønske deg til jul eller noe sånt !! :-)

Øhh, tror du julenissen hører på meg da?? Oki da, skal skrive det på lista...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh, tror du julenissen hører på meg da?? Oki da, skal skrive det på lista...;-)

Han hører på alle snille barn !!!!! *S*

Har du vært snill i år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du flytte nærmere sentrum?

Har nettopp flytta nå jeg...bor i pappesker ennå..*s*

Bodde før nord og ned for sentrum, nå er jeg nord og opp for sentrum..

Om ca 4 mndr flytter jeg midt i mellom..litt nordafor det også.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...