Gå til innhold

silikonpupper hull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg har hatt silikon innlegg siden mars, uten problemer.

Men skjer det noe innenn 1 år dekkes dette av de som har operert deg (evt.) Jeg har fått beskjed om at de skal holde i 20 år og da bør man bytte de.

ps: veldig fornøyd !

Hei! Jeg har hatt brystproteser i litt over tre år, og er veldig fornøyd. Det går ikke "hull" i brystproteser, men det kan lekke litt silikon. Kirurgen min fortalte at det ikke er mer enn feks. en diabetiker får gjennom å ta sine sprøyter (sprøytespissene er innsatt med silikon). Men man kan være uheldig slik at arrdannelsen rundt silikonen blir hard. Mitt beste råd - sjekk grundig opp kirurgen som skal operere deg!! Vær sikker at det er en seriøs person!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73891-silikonpupper-hull/#findComment-444227
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...