Gå til innhold

Har gått ned i halv stilling...


Gjest aJenny

Anbefalte innlegg

...pga av at firmaet går dårlig...

Kan jeg da få støtte til det jeg har mistet av lønn?

Jeg tjente 384.000 i året og får nå 192.000.

Hvor mye kan jeg forvente å få i støtte her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har rett på halv arbeidsledighetstrygd dersom du egentlig ønsker å jobbe fullt?

Sjekk med Aetat.Men egentlig så burde vel firmaet ditt ha undersøkt og orientert om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så klart rett på halv arbeidsledighetstrygd.Du får vel ca 8-900 kr dagen med den inntekta du hadde, for helt ledighet.(Du får vel ca 62,4% av inntekta i trygd.) Jeg tror du kan forvente å få ca 500,- dagen på halv stilling.

Men det forutsetter jo at du vil være arbeidssøker, og må kanskje ta enkelte jobber som du blir tilbudt.Jeg synes det er kjempebra å tjene 190.000,- i året på en halv stilling. Hva jobber du med da?

Du kan gå inn på www.aetat.no å lese litt om dine rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...