vin Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 til Gilde! Har laga komler i dag , og skulle skjære opp kjøttpølsene i biter for å steke dem. Og , jada mitt inni pølsa ligger det en metallbit (ca . 1 cm stor). Ser ikke ut som knivblad , men er RIMLIG skarp! Takke meg til at jeg oppdaga det og ikke guttungen svelget den , som er bløder! Skal jeg ringe og klage syns dere? Irritert 0 Siter
Sør Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Hei, "Ringe og klage"? Det er det minste du bør gjøre! Ta en telefon til Stavanger Aftenblad. Gilde PLIKTER å ha bedre kvalitetskontroll på varene enn at slikt kan skje. Det koster dem ingenting å sette opp en metalldetektor på linjen, og problemet ville vært unngått. *klem* 0 Siter
vin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Hei, "Ringe og klage"? Det er det minste du bør gjøre! Ta en telefon til Stavanger Aftenblad. Gilde PLIKTER å ha bedre kvalitetskontroll på varene enn at slikt kan skje. Det koster dem ingenting å sette opp en metalldetektor på linjen, og problemet ville vært unngått. *klem* Hehe...kanskje jeg får gratis pølser for et år?! Jeg har aldri opplevd noe slikt tidligere. Jo ; en gang kjøpte jeg ei 0,5 liter med brus , med kondom ;o) Heldigvis oppdaga jeg det før jeg drakk den... Takk for svar *klems* i retur ! 0 Siter
Sør Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Hehe...kanskje jeg får gratis pølser for et år?! Jeg har aldri opplevd noe slikt tidligere. Jo ; en gang kjøpte jeg ei 0,5 liter med brus , med kondom ;o) Heldigvis oppdaga jeg det før jeg drakk den... Takk for svar *klems* i retur ! Hei, Brus med kondom? Ikke "safe sex" men "sikker brusdrikking"! ;-) *klem* 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Klart du skal klage, gjør som Sør sier du 0 Siter
vin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Hei, Brus med kondom? Ikke "safe sex" men "sikker brusdrikking"! ;-) *klem* Det dumme var jo at jeg sa det til kassedama , så hun tok den inn og jeg henta en ny.. Jeg skulle jo ha tatt den med meg og fått gratis brus for resten av livet ;o) Ha en fortreffelig dag ! 0 Siter
nalle noll Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Ja det lnner seg å klage. Klagde til libro en gang og fikk 5 pk gratis 0 Siter
vin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Klart du må klage! :-D Nå har jeg skrevet en mail til dem , så får vi se ... ;o) 0 Siter
Amiga Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Nå har jeg skrevet en mail til dem , så får vi se ... ;o) De burde tilby deg noen kg for den ubehagelige opplevelsen. 0 Siter
Carlina Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Dæsken vin,løp til VG nåååå??? Tenk hvor mye fint som kan komme i posten? Dessuten kan det være fint å få gratis grillmat ut livet til jeg kommer nedover for at du skulle sponse shopping tur på meg..... =D 0 Siter
vin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Dæsken vin,løp til VG nåååå??? Tenk hvor mye fint som kan komme i posten? Dessuten kan det være fint å få gratis grillmat ut livet til jeg kommer nedover for at du skulle sponse shopping tur på meg..... =D For å gjøre det ekstra ille for dem burde jeg kanskje skrape meg til blods inni munnen? La VG ta bildene mens blodet renner! Bra triks , hva? Have a nice day ;o) Skal til tannlegen med guttungen snart... 0 Siter
Lionn Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Da jeg jobbet på Gilde fikk vi en påleggspakke i retur, med et laaaangt svart hår, kveilet rundt påleggssneiene. Det var liksom ikke vanskelig å se at det var Fatima fra Pakistan sitt hår. 0 Siter
vin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Da jeg jobbet på Gilde fikk vi en påleggspakke i retur, med et laaaangt svart hår, kveilet rundt påleggssneiene. Det var liksom ikke vanskelig å se at det var Fatima fra Pakistan sitt hår. *lol* Ja fikk kunden noe igjen for den utrolig vemmelige opplevelsen? Hæ..hæ..? 0 Siter
Lionn Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 *lol* Ja fikk kunden noe igjen for den utrolig vemmelige opplevelsen? Hæ..hæ..? Vetta faen, men Fatima måtte stille på sjefens kontor. Hva hun fikk, vet jeg ikke. 0 Siter
birdie Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Mye rart - jeg fant nylig et hagl (!) i agurksmiksen min. Visste ikke at de skyter agurken?? *flirer* 0 Siter
Sør Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Mye rart - jeg fant nylig et hagl (!) i agurksmiksen min. Visste ikke at de skyter agurken?? *flirer* Du skriver: "Visste ikke at de skyter agurken??" Hvordan trodde du de fanget vill-agurker??? Det er jo kjent at vill-agurker smaker mye bedre enn oppdretts-agurker! Med vennlig hilsen 0 Siter
naiv Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Jeg har funnet en tann med plombe i havregrøten min. Tanna tilhørte ikke meg eller noen andre i familien..... Jeg klaget ikke. 0 Siter
birdie Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Du skriver: "Visste ikke at de skyter agurken??" Hvordan trodde du de fanget vill-agurker??? Det er jo kjent at vill-agurker smaker mye bedre enn oppdretts-agurker! Med vennlig hilsen Ahh.. Jeg gjentar meg selv i det uendelige: alt man kan lære av å sitte her og sludre på DOL! *fornøyd* 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Klag til Gilde ja...! Æsj, det blir lenge til jeg spiser kjøttpølse igjen nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.