Gå til innhold

Nå drar jeg snart for å gifte meg! Ha det! .-)

Anbefalte innlegg

I morgen reiser jeg og min utvalgte til Madrid, Spania, for å gifte oss på Den Norske Ambassade der :-) !

Faren til mitt barn og pr i dag "bare" samboer, vil fra fredag av være min "ektemann". Tunga slår litt krøll på seg der, gitt.*he-he* Det blir rart å omtale han som "mannen min" plutselig, etter fem år som samboere.

Men det skal bli fint også:-)

Vi slår altså to fluter i en smekk. Bryllupsreise og bryllup i ett. Småen blir hjemme hos bestemor så lenge, og savnet blir stort for meg, tror jeg *snufs* Men han er i de beste hender, det vet jeg.

Nå må jeg snart begynne å pakke, tror jeg. Har ikke hentet kofferten ned fra loftet engang :-) Og jeg har enda ikke funnet SKO å ha på bena under vielsen. Det får jeg finne i Madrid på torsdag (håper jeg!). Det er et eldorado av shoppingmuligheter i storbyen Madrid.

Vel, folkens, ønske meg lykke til! Snart er jeg en gift kvinne! *he-he* Og når jeg kommer hjem, er mitt gamle navn historie. Jeg skifter etternavn, og tar samme navn som min mann (der var den krøllen på tunga igjen...) og sønnen vår.

Ha det folkens! Vi "sees" om en ukes tid!

:-)

* to fingre i kryss *

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

6

• flisa

5

• Pappa Bjørn

2

• Lionn

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Lykke til og gratulerer så mye. Jeg har vært gift i 2 år og følelsen er fantastisk. Det sies at papirbekreftelsen ikke er viktig, men det er ikke sant! Forholdet blir helt annerledes som gift. Kan ikke forklare hvorfor, men man får en utrolig god følelse som varer føler jeg.

Men det blir jo litt mobbing da. Jeg kaller kona mi for Budeia og Hustru i blandt. Det synes ikke hun passer siden hun bare er 24 år.*L*

Stram korsettet og dekk vikene til far. Her skarre varra brøllopp ja!!*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...