Gå til innhold

Nå drar jeg snart for å gifte meg! Ha det! .-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

6

• flisa

5

• Pappa Bjørn

2

• Lionn

2

Mest aktive i denne tråden

Lykke til og gratulerer så mye. Jeg har vært gift i 2 år og følelsen er fantastisk. Det sies at papirbekreftelsen ikke er viktig, men det er ikke sant! Forholdet blir helt annerledes som gift. Kan ikke forklare hvorfor, men man får en utrolig god følelse som varer føler jeg.

Men det blir jo litt mobbing da. Jeg kaller kona mi for Budeia og Hustru i blandt. Det synes ikke hun passer siden hun bare er 24 år.*L*

Stram korsettet og dekk vikene til far. Her skarre varra brøllopp ja!!*LOL*

Ja, som hu sa: "å være gift er akkurat som før, bare sjeldnere !" - - - - eller var det HAN som sa det? hehe

Ja, som hu sa: "å være gift er akkurat som før, bare sjeldnere !" - - - - eller var det HAN som sa det? hehe

Eller som Hollywood divaen sa det. " Slapp av lille deg, når det gjelder bryllup er du alltid mest nervøs første gangen!"*L*

Galt å putte det i denne tråden da. Molli har funnet sin utkårede for livet. Det ønsker vi alle sammen.

Annonse

Eller som Hollywood divaen sa det. " Slapp av lille deg, når det gjelder bryllup er du alltid mest nervøs første gangen!"*L*

Galt å putte det i denne tråden da. Molli har funnet sin utkårede for livet. Det ønsker vi alle sammen.

Molli tåler nok den! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...