Gå til innhold

Nå drar jeg snart for å gifte meg! Ha det! .-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

6

• flisa

5

• Pappa Bjørn

2

• Lionn

2

Mest aktive i denne tråden

Hei, molli! Ønsker dere en riktig god tur, og lykke til med alt! Det var en rar setning, men jeg er litt tåkete - ammer, vet du!

Du skal vel ikke bytte nick? Må forsikre meg om at jeg kjenner deg igjen når du kommer tilbake...

Annonse

Hei, molli! Ønsker dere en riktig god tur, og lykke til med alt! Det var en rar setning, men jeg er litt tåkete - ammer, vet du!

Du skal vel ikke bytte nick? Må forsikre meg om at jeg kjenner deg igjen når du kommer tilbake...

Ingen planer om nick-bytte, nei! :-) En gang "molli", alltid "molli"! :-)

God tur! :) Og gratulerer!

Takk ! :-)

Jeg har faktisk ikke reisefeber enda, kvelden før og allting!

Jeg ga Daniel noen ekstra gode koser og kyss da jeg la han i kveld. I morgen tidlig kommer farmor og henter han:-(

men jeg er stor jente nå, og klarer vel å la være å grine ved avskjeden. Alt Daniel vet, er at HAN skal reise bort noen dager og være hos bestemor og bestefar og leke.

Best sånn, tror jeg, så vi ikke får noe gråt og tenners gnissel om å få være med! :-)

LYKKE, LYKKE TIL, kjære snart fru Molli! :)

Håper dere får en flott tur og en uforglemmelig dag. Ikke glem å pakk ned noen dråper aromaolje da! :-)

*klem*

Ekstra takk til deg! :-)

PS! Du skal få titte på bilder pr mail etter hjemkomsten. Og...come to think of it...øh...skylder ikke jeg deg en mail, forresten?*rødme* Har helt glemt det bort!

Annonse

Behøver vel ikke å krysse fingre nå, vel? ;o)

Ha en aldeles strålende og minnerik opplevelse! Alt det beste til deg og dine. :o))

Herlig! Så deilig å bare reise bort og gifte seg..! Og så i Madrid da! Kos dere, og nyyyt tida der nede!

Klem og lykkeønskninger fra

Ekstra takk til deg! :-)

PS! Du skal få titte på bilder pr mail etter hjemkomsten. Og...come to think of it...øh...skylder ikke jeg deg en mail, forresten?*rødme* Har helt glemt det bort!

tenk på det du SKAL tenke på du! :)

Litt sen med denne meldingen jeg da, men jeg vil i allefall ønske deg og mannen din lykke til med den store dagen og tiden fremover!!

Jeg valgte også å ta min manns etternavn da vi giftet oss, og har aldri angret på det. Litt rart i starten, når noen sa: fru.... til meg, det var jo hans farmor som hadde det navnet syns jeg.. *ler*

Men Molli!! Gratulerer så mye med bryllupet, kos derer masse og så håper vi på et langt og lykkelig ekteskap med maaange, maaange skjønne barn!! ;-D *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...