Gå til innhold

Sjekke typens sms


Gjest Sinnsykt usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Sinnsykt usikker

J spurte om å få lese sms`ene til typen i dag tidlig. Dette fordi vi har diskutert i hele natt om å stole på hverandre, noe j har vanskelig for. Har ik vært sammen så lenge, og j vet ik helt hvor j har han.

d lå en sms der som han hadde fått av en jente. det sto at det var ensomt å ligge alene i sengen og at hun ville bli bedt på kaffe til han snart.

j klikka. han har masse "savner deg" meldinger fra "venninner". irriterer meg noe fryktelig!!

j stoler ik på han for å beskytte meg selv.

vet man ikke skal sjekke andres meldinger, men jeg kan ikke hjelpe for det. hjelper meg ihvertfall på vei om man kan stole på han.

de fleste av dere er sikkert så moralske at dere ikke går inn på mobilen til typen/dama.

men er d noen som gjør d??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det om det var en god grunn og det kunne avklart noe..

Men jeg hadde ikke gjort det om det var basert på sjalusi som hadde kommet av min egen usikkerhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ikke mobilen hans, men skal ikke moralisere. Få noen til å sende slike meldinger til deg, så skjønner han kanskje hvordan det føles for deg.

Hadde jeg hatt mistanker om noe muffens så hadde jeg sikkert sjekka mobilen hans. Man skal ikke være helt ukritisk.

*føler med deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal sjekke kjærestens SMS.

Først og fremst fordi det blir som å åpne andres private brev. Også i et forhold bør noe være privat.

For det andre bør man ikke gjøre det fordi det er så lett å feiltolke og misforstå den intime og "kjærlige" tonen som er en vanlig del av denne formen for kommunikasjon. Folk skriver "savner deg" og "glad i deg" til vanlige venner uten å legge så mye i det. Trøst deg med at det gjerne høres verre ut enn det er!

Babette snakker en del med ungdom selv om hun er utgammel selv, så dette føler hun seg rimelig sikker på.

Forresten lå jeg en gang oppå kjæresten min da han fikk en SMS fra en venninne. Dermed kunne jeg ikke unngå å se den, og jeg må innrømme at jeg reagerte på tonen i meldingen. Men det var ingenting mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke å sjekke partnerens mobil. Er det noe galt så kommer det tidsnok frem likevel.

Nå skal enn ikke henge seg opp i skrivefeil og den slags. Men du skriver ikke sms mld nå, så lær deg å skriv ordentlig. Bruk også store bokstaver etter punktum. Det er ikke akkurat lett å lese det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym igår

Jeg vet hvordan du har det. For jeg er akkurat slik selv.

Men etter mye krangling og fram og tilbake så har jeg jo funnet ut at det er ingenting i det. Det er bare sånn venner skriver til hverandre. Jeg gjør jo det selv.

Men det du bør gjøre er å prate med han om det. Forklare hva sånne meldinger gjør med deg.

Selv sjekker jeg ikke mobilen lenger, for det er ingen grunn til panikk. Og det man ikke vet, har man heller ikke vondt av. Så slutt å sjekk mobilen hans. Respekter mobilen hans som han gjør med din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sinnsykt usikker

Jeg vet hvordan du har det. For jeg er akkurat slik selv.

Men etter mye krangling og fram og tilbake så har jeg jo funnet ut at det er ingenting i det. Det er bare sånn venner skriver til hverandre. Jeg gjør jo det selv.

Men det du bør gjøre er å prate med han om det. Forklare hva sånne meldinger gjør med deg.

Selv sjekker jeg ikke mobilen lenger, for det er ingen grunn til panikk. Og det man ikke vet, har man heller ikke vondt av. Så slutt å sjekk mobilen hans. Respekter mobilen hans som han gjør med din.

Hei!

Takk. Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn. Håper ting bedrer seg. Jeg er inne i en forferdelig nede-periode nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...