Gjest tanta til Beate Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hehe! *blåser graviditetsvibber over til Carlina* ) Fy fy fy fy deg luska!!!! Det er ikke enkelt når man ikke tåler hormoner,gubben nekter kondom og man vet at det er nok at han rister bokseren i nærheten av meg!! =o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Fy fy fy fy deg luska!!!! Det er ikke enkelt når man ikke tåler hormoner,gubben nekter kondom og man vet at det er nok at han rister bokseren i nærheten av meg!! =o) Jamen hvorfor ikke kline til med en unge til da! Som jeg nevnte i et annet innlegg her: mange unger er status. Minst tre eller fire, da blir du sett opp til! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jamen hvorfor ikke kline til med en unge til da! Som jeg nevnte i et annet innlegg her: mange unger er status. Minst tre eller fire, da blir du sett opp til! ) Høøh...Vi har to felles barn, han har ei fra før... jeg sier bare ett ord.... PLASSMANGEL!!! =o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Høøh...Vi har to felles barn, han har ei fra før... jeg sier bare ett ord.... PLASSMANGEL!!! =o) Da får den eldste flytte ut på verandaen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Da får den eldste flytte ut på verandaen! ) He he ,jeg truet faktisk med det da tiåringen kom med strintruser.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 He he ,jeg truet faktisk med det da tiåringen kom med strintruser.. Hadde jeg hatt en tiåring som kom med stringtruser, hadde jeg heller stengt henne inne, slik at ingen så henne, enn å kaste henne ut på verandaen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hadde jeg hatt en tiåring som kom med stringtruser, hadde jeg heller stengt henne inne, slik at ingen så henne, enn å kaste henne ut på verandaen! ) Du sier noe der...men siden jeg ikke er mamma'n hennes kommer jeg litt til kort.. Men forbud på det mens hun er i mitt hus ti dager i mnd er det! Dessuten kunne verandan være lurt når jeg tenker meg om,så kan hun få fryse i tangaen mens hun drømmer om en real sloggi...Tror du ikke??? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmth Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er du ni uker på vei? I såfall vinner Mette Marit, med mindre din blir prematur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Du sier noe der...men siden jeg ikke er mamma'n hennes kommer jeg litt til kort.. Men forbud på det mens hun er i mitt hus ti dager i mnd er det! Dessuten kunne verandan være lurt når jeg tenker meg om,så kan hun få fryse i tangaen mens hun drømmer om en real sloggi...Tror du ikke??? ;o) Ja, eller en real ullunderbukse! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Er du ni uker på vei? I såfall vinner Mette Marit, med mindre din blir prematur. Ok, hvor langt er Mette-Marit på vei da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ja, eller en real ullunderbukse! ) He he, ja ja som du skjønner har du noe å se fram til... Skal du vite kjønn ved ultralyd da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 He he, ja ja som du skjønner har du noe å se fram til... Skal du vite kjønn ved ultralyd da? Ja, jeg tror det. Er så nysgjerrig, at jeg tviler på om jeg takler å gå i 9 mnd. uten å vite. Men det er jo ikke alltid de får sett det da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ja, jeg tror det. Er så nysgjerrig, at jeg tviler på om jeg takler å gå i 9 mnd. uten å vite. Men det er jo ikke alltid de får sett det da... Nei det er ikke det...Jeg klarte ikke styre meg noen av gangene...Gikk fint å se hva det var hos meg.. Uansett må du ha lykke til..du holder vel oss oppdatert hele veien?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Nei det er ikke det...Jeg klarte ikke styre meg noen av gangene...Gikk fint å se hva det var hos meg.. Uansett må du ha lykke til..du holder vel oss oppdatert hele veien?? Ja, jeg gjør vel det. Nettforbindelsen min er litt sånn av og på, men jeg får jo smettet innom her nå og da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ok, hvor langt er Mette-Marit på vei da? Fire måneder eller noe sånt...? Se bilde i Dagbladet i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Fire måneder eller noe sånt...? Se bilde i Dagbladet i dag. Jo, men tror du virkelig hun hadde stilt opp i så ettersittende klær hvis hun var "hemmelig" gravid? Tror du ikke bare hun har spist litt godt i det siste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Du! :-) Let's hope so! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.