Gå til innhold

FU: Hvem tror dere får barn først?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Luska

    26

  • Carlina

    8

  • rufsetufsa

    3

  • Lionn

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehe! *blåser graviditetsvibber over til Carlina*

:o)

Fy fy fy fy deg luska!!!!

Det er ikke enkelt når man ikke tåler hormoner,gubben nekter kondom og man vet at det er nok at han rister bokseren i nærheten av meg!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fy fy fy deg luska!!!!

Det er ikke enkelt når man ikke tåler hormoner,gubben nekter kondom og man vet at det er nok at han rister bokseren i nærheten av meg!!

=o)

Jamen hvorfor ikke kline til med en unge til da! Som jeg nevnte i et annet innlegg her: mange unger er status. Minst tre eller fire, da blir du sett opp til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen hvorfor ikke kline til med en unge til da! Som jeg nevnte i et annet innlegg her: mange unger er status. Minst tre eller fire, da blir du sett opp til! :o)

Høøh...Vi har to felles barn, han har ei fra før...

jeg sier bare ett ord....

PLASSMANGEL!!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he ,jeg truet faktisk med det da tiåringen kom med strintruser..

Hadde jeg hatt en tiåring som kom med stringtruser, hadde jeg heller stengt henne inne, slik at ingen så henne, enn å kaste henne ut på verandaen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en tiåring som kom med stringtruser, hadde jeg heller stengt henne inne, slik at ingen så henne, enn å kaste henne ut på verandaen! :o)

Du sier noe der...men siden jeg ikke er mamma'n hennes kommer jeg litt til kort..

Men forbud på det mens hun er i mitt hus ti dager i mnd er det!

Dessuten kunne verandan være lurt når jeg tenker meg om,så kan hun få fryse i tangaen mens hun drømmer om en real sloggi...Tror du ikke???

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der...men siden jeg ikke er mamma'n hennes kommer jeg litt til kort..

Men forbud på det mens hun er i mitt hus ti dager i mnd er det!

Dessuten kunne verandan være lurt når jeg tenker meg om,så kan hun få fryse i tangaen mens hun drømmer om en real sloggi...Tror du ikke???

;o)

Ja, eller en real ullunderbukse! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, ja ja som du skjønner har du noe å se fram til...

Skal du vite kjønn ved ultralyd da?

Ja, jeg tror det. Er så nysgjerrig, at jeg tviler på om jeg takler å gå i 9 mnd. uten å vite. Men det er jo ikke alltid de får sett det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det. Er så nysgjerrig, at jeg tviler på om jeg takler å gå i 9 mnd. uten å vite. Men det er jo ikke alltid de får sett det da...

Nei det er ikke det...Jeg klarte ikke styre meg noen av gangene...Gikk fint å se hva det var hos meg..

Uansett må du ha lykke til..du holder vel oss oppdatert hele veien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke det...Jeg klarte ikke styre meg noen av gangene...Gikk fint å se hva det var hos meg..

Uansett må du ha lykke til..du holder vel oss oppdatert hele veien??

Ja, jeg gjør vel det. Nettforbindelsen min er litt sånn av og på, men jeg får jo smettet innom her nå og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire måneder eller noe sånt...?

Se bilde i Dagbladet i dag.

Jo, men tror du virkelig hun hadde stilt opp i så ettersittende klær hvis hun var "hemmelig" gravid?

Tror du ikke bare hun har spist litt godt i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...