Gå til innhold

Kan det bli mer dobbeltmoralsk enn dette? :-9


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet å kjøpe Dagbladet og VG for halvannet år siden. Imidlertid leser jeg nettutgavene. Det gjør jeg med glede, faktisk, for da er jeg med på å svekke de nevnte avisene. Nettutgavene er store tapssluk. Å lese dem er min måte å sabotere dem på.... jeg føler meg som en liten miniterrorist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å kjøpe Dagbladet og VG for halvannet år siden. Imidlertid leser jeg nettutgavene. Det gjør jeg med glede, faktisk, for da er jeg med på å svekke de nevnte avisene. Nettutgavene er store tapssluk. Å lese dem er min måte å sabotere dem på.... jeg føler meg som en liten miniterrorist :)

Aha....Det er vel egentlig det du gjør her inne også da med dårlige innlegg??

Avslørt er du...hvem er du???

BinLaden?Atta fra de døde?

Si det si det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha....Det er vel egentlig det du gjør her inne også da med dårlige innlegg??

Avslørt er du...hvem er du???

BinLaden?Atta fra de døde?

Si det si det.....

Jeg er Stein Ove den Grusomme, etterkommer etter Kjell den Vanvittige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he,bra svart spør du meg...

Følgende dialog er jo spesielt overraskende med tanke på at det er en Dagbladjournalist som svarer:

Kronprinsessen har vært veldig uheldig i år: forbrent i sola og brukket bein. Har hun hatt noen nye uhell?

"- Ikke som jeg vet, bortsett fra kanskje å bosette seg i London, svarte jeg i håp om at de ville forstå at Dagbladet normalt sett er opptatt av viktigere ting, som for eksempel utviklingen i Ole Gunnar Solskjærs formkurve.

Men de ga seg ikke:

- Får kronprinsparet noe privatliv i London?

- Aner ikke. Jeg forstyrrer dem i hvert fall ikke, svarte jeg."

Dagbladet er liksom ikke så veldig interessert i om Mette-Marit har boller i ovnen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende dialog er jo spesielt overraskende med tanke på at det er en Dagbladjournalist som svarer:

Kronprinsessen har vært veldig uheldig i år: forbrent i sola og brukket bein. Har hun hatt noen nye uhell?

"- Ikke som jeg vet, bortsett fra kanskje å bosette seg i London, svarte jeg i håp om at de ville forstå at Dagbladet normalt sett er opptatt av viktigere ting, som for eksempel utviklingen i Ole Gunnar Solskjærs formkurve.

Men de ga seg ikke:

- Får kronprinsparet noe privatliv i London?

- Aner ikke. Jeg forstyrrer dem i hvert fall ikke, svarte jeg."

Dagbladet er liksom ikke så veldig interessert i om Mette-Marit har boller i ovnen.....

*munnkurv* fra slottet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende dialog er jo spesielt overraskende med tanke på at det er en Dagbladjournalist som svarer:

Kronprinsessen har vært veldig uheldig i år: forbrent i sola og brukket bein. Har hun hatt noen nye uhell?

"- Ikke som jeg vet, bortsett fra kanskje å bosette seg i London, svarte jeg i håp om at de ville forstå at Dagbladet normalt sett er opptatt av viktigere ting, som for eksempel utviklingen i Ole Gunnar Solskjærs formkurve.

Men de ga seg ikke:

- Får kronprinsparet noe privatliv i London?

- Aner ikke. Jeg forstyrrer dem i hvert fall ikke, svarte jeg."

Dagbladet er liksom ikke så veldig interessert i om Mette-Marit har boller i ovnen.....

He he jo men hadde det vært meg ville jeg plystret og sett i taket mens jeg svarte slik..

Finns det egentlig mange journalister som ikke lider av dobbeltmoralisme??

I hele tatt, er ikke alle mennesker beholdere av dobbeltmoral i forskjellige sammenheng??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faen ikke sikker på om jeg har noen mor, men hvis jeg har det så heter hun garantert Gale Guri

Fy fasan da er jeg en fjern fjern slektning av deg....

Husker du meg Siri manne eter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he jo men hadde det vært meg ville jeg plystret og sett i taket mens jeg svarte slik..

Finns det egentlig mange journalister som ikke lider av dobbeltmoralisme??

I hele tatt, er ikke alle mennesker beholdere av dobbeltmoral i forskjellige sammenheng??

Jeg vet i alle fall at jeg er veldig dobbeltmoralsk- og liker det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...