Gå til innhold

*AAARRRGGG* Er så gretten i dag!


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Eller ble det etter å ha snakka med samboern.. her om dagen kom jeg med gode råd om hvordan diskutere uten å skrike.. Det funker dårlig for meg i dag! ; ) Blir forbanna bare jeg hører stemmen til sambo, og aner ikke hvorfor! Stakkars,... (selv om jeg har mest lyst til å kvele han!).

Han bare irriterer meg.. kanskje på tide å ta litt tid for seg selv? Eller en øl for den saks skyld! ; )

Han maser, jeg stresser på jobben, har hodepine og er forbanna! Arg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Hater de fleste i dag, kjenner det boble når noen prater til meg. Er trøtt, og fryser. Skulle ønske det kom noen og ga meg grunn til å eksplodere skikkelig, det hadde vært deilig å skrike til noen. Og helst sparke dem litt. grrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Hater de fleste i dag, kjenner det boble når noen prater til meg. Er trøtt, og fryser. Skulle ønske det kom noen og ga meg grunn til å eksplodere skikkelig, det hadde vært deilig å skrike til noen. Og helst sparke dem litt. grrrr...

Æsj nå ødela du den fine tråden med pms spørsmål her..

Du kunne da spurt om pms du å....

=o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PMS? :-O

Nei, ikke pms.. men har ikke hatt sex på nesten to uker.. Sikkert det det er!

Men har ikke lyst på typen for tida heller.. Han prøver seg, men jeg kaster han vekk. Kanskje fordi han må lære seg at jeg krever forspill? (Ikke alltid, men nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke pms.. men har ikke hatt sex på nesten to uker.. Sikkert det det er!

Men har ikke lyst på typen for tida heller.. Han prøver seg, men jeg kaster han vekk. Kanskje fordi han må lære seg at jeg krever forspill? (Ikke alltid, men nå..)

Du er sur fordi du ikke har hatt sex på 2 uker og så er det du som ikke vil ha sex??? Da burde det vel heller vært han som ar sur.

Og hvordan skal han vite at du akkurat nå trenger lange forspill? Du må kommunisere vet du. Og ikke bare i form av aaaaarg og annen brumming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sur fordi du ikke har hatt sex på 2 uker og så er det du som ikke vil ha sex??? Da burde det vel heller vært han som ar sur.

Og hvordan skal han vite at du akkurat nå trenger lange forspill? Du må kommunisere vet du. Og ikke bare i form av aaaaarg og annen brumming.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sur fordi du ikke har hatt sex på 2 uker og så er det du som ikke vil ha sex??? Da burde det vel heller vært han som ar sur.

Og hvordan skal han vite at du akkurat nå trenger lange forspill? Du må kommunisere vet du. Og ikke bare i form av aaaaarg og annen brumming.

jada, ening med deg! Har hatt mensen, derfor er det lenge siden sist. Og tro du meg, jeg sier det hver gang at jeg ikke gidder bare bang-bang! Ble sex i går da... med et forsøk på forspill. Så komminisere gjør vi.

Men å ha sex mens blodet fossen og kramper i magen og vondt i ryggen står jeg helst over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...