Gå til innhold

Purketrynesyltelabb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja! Hei!

Litt sein i avtrekket, riktignok, men dog. Sterk og klar!

Ser det er kommet ei "joppa" her inne. Er det et annet esel, eller er det nynorskutgaven av deg?

Vet ikke hvem joppa er. Kankje jeg må bytte nick. Må gruble litt over det.....

Menneh du, hva syns du om lesping? jeg synes det er tøft, så nå øver jeg meg på lespe-s´er. Sånn -s oppå tunga og mellom fortenna liksom. Skjønner du?

Det er vel litt fint , er det ikke?

Må ikke forveksles med lesbing da. Ikke det at det ikke er tøft eller no, for det er det helt sikker....*jabber*

Det var egentlig alt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368026
Del på andre sider

Menneh du, hva syns du om lesping? jeg synes det er tøft, så nå øver jeg meg på lespe-s´er. Sånn -s oppå tunga og mellom fortenna liksom. Skjønner du?

Må ikke forveksles med lesbing da. Ikke det at det ikke er tøft eller no, for det er det helt sikker....*jabber*

Det var egentlig alt.

God morgen. Ikke bytt nick! Joppe er så koselig. Litt sånn sprettent, liksom.

Lesping kan være kultivert. For en periode, iallfall.

Jeg har noe som ligger meg veldig på hjertet, og lurer på om du har erfart det samme:

I ganske mange år har jeg brukt samme klesstørrelse. Men faktum er at hvis jeg nå prøver f. eks. et skjørt jeg kjøpte for la oss si 5 år siden, så får jeg det nesten ikke på meg! Men det er jo samme størrelse som jeg kjøper i dag! Og jeg har hatt samme vekt i mange år. Så hva er forklaringen? Kan det være at plagg rett og slett blir mindre av å ligge i skapet i flere år, eller kryper de i vask selvom dette ikke er oppgitt?

Artig at flisa og punkyB føler seg som griser. Prøv med et skikkelig dobbeltgrisete opprop, på grensen til injurierende (jeg tåler alt), så får vi se om de fortsatt føler seg truffet og svarer! Få ut alt griseriet du sitter inne med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368044
Del på andre sider

God morgen. Ikke bytt nick! Joppe er så koselig. Litt sånn sprettent, liksom.

Lesping kan være kultivert. For en periode, iallfall.

Jeg har noe som ligger meg veldig på hjertet, og lurer på om du har erfart det samme:

I ganske mange år har jeg brukt samme klesstørrelse. Men faktum er at hvis jeg nå prøver f. eks. et skjørt jeg kjøpte for la oss si 5 år siden, så får jeg det nesten ikke på meg! Men det er jo samme størrelse som jeg kjøper i dag! Og jeg har hatt samme vekt i mange år. Så hva er forklaringen? Kan det være at plagg rett og slett blir mindre av å ligge i skapet i flere år, eller kryper de i vask selvom dette ikke er oppgitt?

Artig at flisa og punkyB føler seg som griser. Prøv med et skikkelig dobbeltgrisete opprop, på grensen til injurierende (jeg tåler alt), så får vi se om de fortsatt føler seg truffet og svarer! Få ut alt griseriet du sitter inne med!

Hva størrelsen angår; kanskje du har blitt ...*host* bredere?

Eller at klesstørrelsen har blitt større? At str. som var 36 for 10 år siden nå er str. 38? Eller så tror jeg at når man blir eldre så blir kroppen dvaskere. Det gjelder selvfølgelig alle andre:them people....ikke oss, men likevel....altså at kroppen mister muskler, som tar mindre plass enn fett. Dermed ender man tilslutt med å bli en stor fettklump uten muskler. Og str.endringen er et faktum! Enklere kan det ikke sies.

Dette er kun en fysiologisk betraktinig fra min side. Intet annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368055
Del på andre sider

Det var egentlig alt.

Er Joppa registrert da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368056
Del på andre sider

Annonse

Hva størrelsen angår; kanskje du har blitt ...*host* bredere?

Eller at klesstørrelsen har blitt større? At str. som var 36 for 10 år siden nå er str. 38? Eller så tror jeg at når man blir eldre så blir kroppen dvaskere. Det gjelder selvfølgelig alle andre:them people....ikke oss, men likevel....altså at kroppen mister muskler, som tar mindre plass enn fett. Dermed ender man tilslutt med å bli en stor fettklump uten muskler. Og str.endringen er et faktum! Enklere kan det ikke sies.

Dette er kun en fysiologisk betraktinig fra min side. Intet annet.

Men poenget er at jeg faktisk ikke har endret klesstørrelse. Jeg sklir lett inn i str. 38 når jeg kjøper klær, men har altså problemer med skjørt i str. 38 som ble kjøpt i 1995 og som har ligget i skapet siden da. Det er mulig klesstørrelsene endrer seg, men i så fall tror jeg det går motsatt vei, dvs. at de blir stadig mindre.

Håper jeg slipper å bli edelgrispasta. Tror jeg vil være en svært seig gris å spise, og jeg begynner virkelig å tro på et liv etter jul. Det er nok derfor jeg trener så mye. For å slippe å ende mine dager på julebordet, altså.

Visste du forresten at indrefilet av okse som regel er ku, fordi indrefileten er den muskelen som løfter opp peisen til oksen til stående? Og at den derfor blir for seig til å spise hos en okse? Er dette fleip eller fakta?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368110
Del på andre sider

Men poenget er at jeg faktisk ikke har endret klesstørrelse. Jeg sklir lett inn i str. 38 når jeg kjøper klær, men har altså problemer med skjørt i str. 38 som ble kjøpt i 1995 og som har ligget i skapet siden da. Det er mulig klesstørrelsene endrer seg, men i så fall tror jeg det går motsatt vei, dvs. at de blir stadig mindre.

Håper jeg slipper å bli edelgrispasta. Tror jeg vil være en svært seig gris å spise, og jeg begynner virkelig å tro på et liv etter jul. Det er nok derfor jeg trener så mye. For å slippe å ende mine dager på julebordet, altså.

Visste du forresten at indrefilet av okse som regel er ku, fordi indrefileten er den muskelen som løfter opp peisen til oksen til stående? Og at den derfor blir for seig til å spise hos en okse? Er dette fleip eller fakta?

Du verden for kunnskap du har om storfe! *imponert*

Men det med oksen i peisen skjønte jeg ikke

*klør seg i hodet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73975-purketrynesyltelabb/#findComment-368126
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...