Gjest dikka2 Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Hei For ca. 3 uker siden hadde jeg sterke smerter helt nederst i magen, og følte at smertene strålte ut i endetarmen. Dette pågikk i ca. 5 dager, med avtagende intensitet. De siste 14 dagene har jeg ikke hatt så veldig vondt, bare gått rundt å følt på det liksom. I dag på vei til arbeid følte jeg at "vannet gikk" - to sprut med vann kom ut!!! Noen som har opplevd liknende - kan det ha vært en vanncyste som har plaget med i det siste? Håper noen kan svare meg på dette! Hilsen 0 Siter
Gjest lulle Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Oi, Det høres ikke bra ut. Syns du skal gå til legen og få sjekka det! =) lykke til 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Oi, Det høres ikke bra ut. Syns du skal gå til legen og få sjekka det! =) lykke til Kommentar utenom betaltjenesten: Jeg er enig med lulle i at du bør kontakte legen din snarlig for en vurdering av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.