Gå til innhold

Når blir det MIN tur??


Gjest TDI

Anbefalte innlegg

Jeg synes alle andre har det så mye bedre enn meg. Mulig er det "gresset er grønnere på andre siden" teorien, som i praksis er bare en ytre fasade.

Men jeg er i slutten av 20 åra (sukk) og har det ganske bra med meg selv. Men jeg skulle ønske jeg hadde mye mer enn det jeg har. Er jeg utakknemlig?? Jeg føler at jeg aldri har flaks og lurer på når det skal bli min tur å skinne om kapp med sola. Jeg jobber med meg selv for å ikke virke så utakknemlig og jeg jobber også for at noe positivt i livet mitt skal skje. Jeg sitter ikke bare å venter om du vet hva jeg mener.

Har du følt det sånn noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de fleste føler det sånn i perioder! da må man bare forsøke å gjøre noe aktivt selv for å få det bedre, bytt jobb, kjæreste, flytt, få deg et husdyr, begynn på et nytt studie, lær deg å male, tren, få deg noen nye venner..osv osv. Nytter ikke å avfinne seg med situasjonen dersom man ikke har det bra! det er bare en selv som kan gjøre det ene livet man har bedre:) Lykke til, håper du finner igjen livsgleden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker sånn i ny og ne.

Tror jeg skal bytte jobb, jobbe med å oppfylle noen drømmer, osv, så det går nok bra.

Det er uansett alltid noe positivt man kan fokusere på, og gjør man det så er det kanskje ikke så ille likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker sånn i ny og ne.

Tror jeg skal bytte jobb, jobbe med å oppfylle noen drømmer, osv, så det går nok bra.

Det er uansett alltid noe positivt man kan fokusere på, og gjør man det så er det kanskje ikke så ille likevel!

Hah...jeg ante noe depresivt over deg i dag ja....

Så det er der skoen trykker?Er du ikke lykkelig for tiden?

Hva gjorde du i helga for å få deg så nedtrykket?

Eller tapte Frisk/asker på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah...jeg ante noe depresivt over deg i dag ja....

Så det er der skoen trykker?Er du ikke lykkelig for tiden?

Hva gjorde du i helga for å få deg så nedtrykket?

Eller tapte Frisk/asker på søndag?

Jeg er lykkelig!

Men alle tenker sånn i ny og ne, og man har alle små problemer.

Men skoen trykker ikke noe sted :)

Har jeg vært ufin i dag eller noe sånn, siden dere tror jeg er sur?

Nei, Frisk vant, selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lykkelig!

Men alle tenker sånn i ny og ne, og man har alle små problemer.

Men skoen trykker ikke noe sted :)

Har jeg vært ufin i dag eller noe sånn, siden dere tror jeg er sur?

Nei, Frisk vant, selvsagt! :)

Neida er bare vant med litt høyere jungel brøl og banking på brystkassen fra deg...

Du har bare vært litt stille...

Trodde du sov jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida er bare vant med litt høyere jungel brøl og banking på brystkassen fra deg...

Du har bare vært litt stille...

Trodde du sov jeg?

Åja... Neida, jungeltaktene er der fortsatt :)

Ja, jeg sov en times tid, men våknet klokken 9. Nå spiser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke bare flaks at andre har det bra!!

Jeg syns jeg har det helt konge, og har jammen jobbet for det også.

Men det nytter ia lle fall ikke å misunne andre det de har. Heller glede seg med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte det sånn den dagen jeg fylte 30, jeg grein meg nesten BORT over alt som "var for sent" etc. etc. Jeg tror faktisk (hehe) at jeg har hatt en for GOD barndom, med folk som backet meg opp, fortatle hvor flink og grei og snill og kreativ og alt jeg var....så jeg ble litt lat, og trodde jeg skulle få alt opp i hendene...men action ble det ikke før jeg tok tak i livet mitt selv ! :-)

Man er faktisk sin egen lykkes smed. Og å bli 40 nå, gir ikke meg noen slike følelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det sånn den dagen jeg fylte 30, jeg grein meg nesten BORT over alt som "var for sent" etc. etc. Jeg tror faktisk (hehe) at jeg har hatt en for GOD barndom, med folk som backet meg opp, fortatle hvor flink og grei og snill og kreativ og alt jeg var....så jeg ble litt lat, og trodde jeg skulle få alt opp i hendene...men action ble det ikke før jeg tok tak i livet mitt selv ! :-)

Man er faktisk sin egen lykkes smed. Og å bli 40 nå, gir ikke meg noen slike følelser :-)

Måtte du MINNE meg på at jeg blir 30 år snaaaart??

Men jeg har nå fått laga en del unger da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du MINNE meg på at jeg blir 30 år snaaaart??

Men jeg har nå fått laga en del unger da ;o)

Det hadde jeg også det! hadde 2 før 30 og en etterpå :-) Det var liksom ikke DET jeg følte var noen stor prestasjon! hehe....men drømmen om å bli forfatter, bli rik, finne kjærligheten, reise, gå på gallerier, gå mer på kino, - kort sagt, LEVE mer! :-()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også det! hadde 2 før 30 og en etterpå :-) Det var liksom ikke DET jeg følte var noen stor prestasjon! hehe....men drømmen om å bli forfatter, bli rik, finne kjærligheten, reise, gå på gallerier, gå mer på kino, - kort sagt, LEVE mer! :-()

Ja ; da jeg var 14 - 15 år var jeg sikker på at jeg skulle bli berømt og rik ;o)

Jaja , jeg fikk nå giftet meg et par ganger før fylte 27 år....ehh...kanskje ikke en prestasjon det heller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ; da jeg var 14 - 15 år var jeg sikker på at jeg skulle bli berømt og rik ;o)

Jaja , jeg fikk nå giftet meg et par ganger før fylte 27 år....ehh...kanskje ikke en prestasjon det heller?!

JO, DET er en prestasjon! :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...