SierDuDet Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 ...tror at noen bevisst har prøvd å ødelegge det illegale spritmarkedet ved å selge denne dødspriten som nå er i omløp. Da er spørsmålet enkelt: Hvem har motiv? De eneste jeg kommer på er: Vinmonopolet. Bondevik, Valgerd og de andre idiotene som synes vi drikker for mye. Det er skremmende når polet eller vår fuckings statsminister med hans heks ved sin side, tar liv. 0 Siter
Carlina Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Høøø?jobber Svarstad og Bondevik på polet?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. september 2002 Forfatter Skrevet 24. september 2002 Høøø?jobber Svarstad og Bondevik på polet?? Nei, men de tyr vel gjerne til drastiske midler i forhold til at vi skal drikke mindre. Vi vet jo ikke vårt eget beste, vet du. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Nei, men de tyr vel gjerne til drastiske midler i forhold til at vi skal drikke mindre. Vi vet jo ikke vårt eget beste, vet du. De vet.. Det e I så e statsminister, så da e det I så bestemme! 0 Siter
andor Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Hyggeleg at det finst folk med fantasi i politiet. Elles ventar eg for min del berre på at spetakkelet skal leggje seg, slik at eg kan skaffe meg ei spritkanne eller to att. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.