molli Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Jeg begynte å svare litt til enkeltpersoner og takke, men det er over førti meldinger, så....det får bli en felles-takkemelding! :-) Dette er siste pålogging før avreise. Igjen, tusen takk til alle! 0 Siter
Carlina Skrevet 24. september 2002 Skrevet 24. september 2002 Bare hyggelig frøken,snart frue... =o) 0 Siter
Poetica Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Oj! Gratulerer aller hjertligst molli! Ha en vidunderlig og romantisk tur! @}-`-,-- Dere har vel reist allerede, men... (Jeg er jo så sjelden her inne, så jeg oppdaga den glade nyheten først nå) ) 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Å, har du bursta? Gratulerer hjertligst med dagen og ha en knall tur! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Å, har du bursta? Gratulerer hjertligst med dagen og ha en knall tur! Hun skal gifte seg.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.