Gå til innhold

Jeg har byttet


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde også det; til Hafslund Tele tidl. Viken Energi...og jeg var kjempefornøyd. Helt til jeg ville ha ADSL....

Faens møkkabransje #¤&%/&(/!!

Hafslund leverer selvsagt ikke ADSL og hvis jeg kun da ofrer meg tilbake til fordømte Telenor for kun internett så må jeg betale bedriftskunde-pris på ADSL. Selvsagt for en dyrere pris.

Så hva jeg gjør? kryper tilbake til Telenor mens jeg banner og sverter og lover meg selv at neste plass jeg bor skal faen døtte meg ha oppgradert kabel! *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og bytter teleleverandører og strømleverandører med ujevne mellomrom.

Kan du fortelle hvem du byttet til? Mitt resultat på kalkulatoren anbefaler IqTele på fasttelefoni. Har aldri hørt om dem, så jeg lurer nå litt på hvor greit det egentlig er å bytte fra Tele2 til... ja, f.eks. IqTele.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og bytter teleleverandører og strømleverandører med ujevne mellomrom.

Kan du fortelle hvem du byttet til? Mitt resultat på kalkulatoren anbefaler IqTele på fasttelefoni. Har aldri hørt om dem, så jeg lurer nå litt på hvor greit det egentlig er å bytte fra Tele2 til... ja, f.eks. IqTele.

Mvh

Jeg bruker PGOne, og er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker PGOne, og er veldig fornøyd

Fikk tilbud fra ei som hadde byttet jobb for en tid siden ;) - men jammen klarte jeg å slette mailen i befippelsen...

Snakker vi om samme leverandør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tilbud fra ei som hadde byttet jobb for en tid siden ;) - men jammen klarte jeg å slette mailen i befippelsen...

Snakker vi om samme leverandør?

ja, det gjør vi :) Skal jeg sørge for en ny mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjør vi :) Skal jeg sørge for en ny mail?

Veldig gjerne, takk :)

Jeg prøver å orientere meg både mht. fasttelefon og mobil, men det er mange aktører å forholde seg til.

Det er en ting jeg ikke skjønner: Hvorfor ramler ikke aktørene fra middels dyrt til dyrt av lasset først som sist? 'Alle' forholder seg først og fremst til pris og da kan jeg ikke begripe hvordan de dyre kan holde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne, takk :)

Jeg prøver å orientere meg både mht. fasttelefon og mobil, men det er mange aktører å forholde seg til.

Det er en ting jeg ikke skjønner: Hvorfor ramler ikke aktørene fra middels dyrt til dyrt av lasset først som sist? 'Alle' forholder seg først og fremst til pris og da kan jeg ikke begripe hvordan de dyre kan holde på...

Fordi Telenor er en diktator med kvelertak på resten av verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...