Gå til innhold

smerter i bukhulen?

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne 47 år som har i den senere tid hatt smerter i øvre del av magen, i bukhulområdet. Jeg har også fått en mage som buler øverst hvor smerteområdet er. Jeg har fortsatt regulær menstruasjon og normale blødninger. Jeg er sterilisert og regner det som rimelig trygt at jeg ikke er gravid, selv om jeg har seksuell samvær. Fordøyelsen virker helt fint. KAn det være en cyste eller en svulst som ligger og trykker...tenker jeg og blir litt engstelig. Jeg røyker om ikke så mye, men selv om smertene er høyt på magen kommer de ikke fra lungene, tror jeg da. Bør jeg få undersøkt meg hos lege eller engster jeg meg unødvendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74054-smerter-i-bukhulen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker for svar, men kunne du si noe mer om årsaken til din anbefaling, så ville jeg sette veldig pris på det.

Hei!

Det er så enkelt at hvis du har vondt i magen som ikke går over i løpet av noen dager, så bør du gå til legen uansett.

Det er utrolig mange andre årsaker enn kreft som kan gi deg vondt i magen, så ikke bekymre deg for det før det er nødvendig !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74054-smerter-i-bukhulen/#findComment-375104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...