Gå til innhold

DNA test- Hva ville du ha gjort?

Anbefalte innlegg

Dette er en tenkt situasjon. Mulig det har vært oppe før, men jeg har nettopp hatt en diskusjon om dette...

Altså, du blir gravid etter en one night stand, og velger å beholde barnet. Faren nekter å vedkjenne seg farskapet, og krever etterhvert DNA test.

Hva ville du ha gjort? Gitt barnefaren DNA testen sin, eller nektet?

Jeg har problemer med å skjønne HVORFOR man ikke kan gi faren denne testen om man er så sikker på at det er han. Selvfølgelig ville jeg ha blitt såret og lei meg, men da hadde jeg hvertfall hatt mitt på det rene. Mulig jeg har en enkel tankegang, men om man ikke har noe å skjule så skjønner jeg ikke hvorfor man nekter??

Noen?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74069-dna-test-hva-ville-du-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

8

• nanna

6

• piperill

6

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Enig, jeg så litt på det en gang... Men originalen er ikke så mye bedre hun heller da..

Men hos Ricki er det hvertfall respons å få hos publikum. Vi her oppe er nok ikke helt typen til å la oss rive med, bue og hoie, klappe og kritisere slik som folka over there.

Jeg mener, hvem her hjemme kunne sagt i fullt alvor: "Fatter ikke hvorfor du er sammen med det næpskrellet der, _se_ på henne da! Og se på MEG!" Med påfølgende oppvisning i rumpevrikk og trutmunn. :o)

Men hos Ricki er det hvertfall respons å få hos publikum. Vi her oppe er nok ikke helt typen til å la oss rive med, bue og hoie, klappe og kritisere slik som folka over there.

Jeg mener, hvem her hjemme kunne sagt i fullt alvor: "Fatter ikke hvorfor du er sammen med det næpskrellet der, _se_ på henne da! Og se på MEG!" Med påfølgende oppvisning i rumpevrikk og trutmunn. :o)

Shandy hadde gjort det.

"Næpskrellet"

*gapskratter*

Og hva er den greia med at de tror de er så bra, og så løfter de håndflåtene opp i lufta noen ganger?

Annonse

Der har du et godt poeng ja. De sier akkurat det de vil, og det skaper liv også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...