Gå til innhold

DNA test- Hva ville du ha gjort?

Anbefalte innlegg

Regner med at siden det er snakk om en one night stand graviditet, og moren nekter "faren" DNA testen, så er hun ikke så sikker på at det er han som er faren. At hun har hatt flere one night stands i det gitte tidsrommet for unnfangelsen som hun ikke vil skal komme fram. Hvilken annen grunn skulle hun ha for å nekte?

Jeg hadde tatt DNA testen uansett om jeg hadde hatt en eller flere menn. Barnet har rett på å vite hvem faren er. Og jeg ville ikke kunne se megselv i speilet hvis jeg kanskje lurte bidra fra en uskyldig mann.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

8

• nanna

6

• piperill

6

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Godt å vite. Ikke for det, jeg ville aldri satt meg selv i den posisjonen at jeg måtte kreve dna-test.

Da er vi to,men tenk om gubben hadde kommet om to år og krevd dna test da?

Hadde blitt rasende skilt og selfølgelig to bekreftende dokumenter rikere!!!

Da er vi to,men tenk om gubben hadde kommet om to år og krevd dna test da?

Hadde blitt rasende skilt og selfølgelig to bekreftende dokumenter rikere!!!

Det trenger han ikke her, for likheten er slående.

Første han kommenterte da poden ble født, var alt som lignet på han... :-)

Annonse

Ville ikke blitt gravid eller ville ikke beholdt barnet?

Ville ikke hatt ubeskyttet sex med en mann som var sånn en dritt.

Ved et evt uhell ser jeg ingen problem med å ta angrepillen.

Du er forresten skikkelig ute etter meg i kveld? :-)

Men hos Ricki er det hvertfall respons å få hos publikum. Vi her oppe er nok ikke helt typen til å la oss rive med, bue og hoie, klappe og kritisere slik som folka over there.

Jeg mener, hvem her hjemme kunne sagt i fullt alvor: "Fatter ikke hvorfor du er sammen med det næpskrellet der, _se_ på henne da! Og se på MEG!" Med påfølgende oppvisning i rumpevrikk og trutmunn. :o)

"næpskrellet"

*flirer*

i samme genre som "toillfetta"

det er det jeg sier; folk på østlandet har for lite ordforråd:-)

Nei, jeg er ikke ute etter å ta deg - det var faktisk tilfeldig at det var deg jeg svarte på - det var du som hadde kommentaren jeg reagerte på. ;) For det var jo sånn at det var faren som krevde DNA-test, fordi han ikke trodde barnet var hans - og det kan faktisk skje hvem som helst. Det er ikke alltid drittsekkene viser sin sanne ansikt sånn med én gang... Dessverre.

Glemte å få med at man ikke trenger ha ubeskyttet sex for å bli gravid...

Annonse

Hvorfor nekte ham DNA-test?

Ja, hvorfor skal man det?

Noen mener at det har med prinsippet å gjøre, han får stå for det han har gjort osv... Men for meg tyder det bare på dårlig samvittighet og urent mel i posen, altså her er det tvil om hvem som er rette farskanditat til ungen.

Regner med at siden det er snakk om en one night stand graviditet, og moren nekter "faren" DNA testen, så er hun ikke så sikker på at det er han som er faren. At hun har hatt flere one night stands i det gitte tidsrommet for unnfangelsen som hun ikke vil skal komme fram. Hvilken annen grunn skulle hun ha for å nekte?

Jeg hadde tatt DNA testen uansett om jeg hadde hatt en eller flere menn. Barnet har rett på å vite hvem faren er. Og jeg ville ikke kunne se megselv i speilet hvis jeg kanskje lurte bidra fra en uskyldig mann.

Kunne ikke blitt mer enig med deg! Her får man bare bite i det sure eplet, innse at man har vært dum og gi dem det gjelder en rettferdig behandling, barnet inkludert.

:o)

I alle fall fint å lese at ingen jenter i tråden her ville ha nektet det. Men virkeligheten er desverre noe annet. Det er mange menn som har krevd DNA test og blir nektet det. Hvorfor enkelte jenter ønsker å nekte er det sikkert flere grunner for. Det ene kan være at de kanskje vet vedkommende ikke er faren og selv ikke vil bli satt i gapestokken. Kanskje er faren en gift mann. Eller så kan det være at de hadde mange menn i samme perioden og har pekt ut en de mener er den som har størst mulighet for å være barnefaren.

Uansett så er det bedriten gjort å nekte, både ovenfor faren og barnet, det skulle rett og slett ikke vært lov.

I alle fall fint å lese at ingen jenter i tråden her ville ha nektet det. Men virkeligheten er desverre noe annet. Det er mange menn som har krevd DNA test og blir nektet det. Hvorfor enkelte jenter ønsker å nekte er det sikkert flere grunner for. Det ene kan være at de kanskje vet vedkommende ikke er faren og selv ikke vil bli satt i gapestokken. Kanskje er faren en gift mann. Eller så kan det være at de hadde mange menn i samme perioden og har pekt ut en de mener er den som har størst mulighet for å være barnefaren.

Uansett så er det bedriten gjort å nekte, både ovenfor faren og barnet, det skulle rett og slett ikke vært lov.

Nei, kan du skjønne at det i det hele tatt er lov å nekte??

Har litt å pode inn i hjernen på lillegutten før han skal ut i livet,vet jeg... *hrmff*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...