agapetos Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 kjære kjære dere alle. mine kjære gode venner som jeg har blitt så glad i. dere er ikke lenger bare nick på en skjerm, men dere er venner med en sjel og følelser, som jeg har blitt så glad i. og det har vært gode dager dette her, hvor jeg har hatt mulighet og overskudd til å være her inne sammen med dere. jeg har så mye å takke dere alle for. dere har vært så god meg. da jeg skrapte bunnen og bare ville gi opp, var dere her og klemte meg og ga meg råd og oppmuntring. dere jublet sammen med meg da jeg var på toppen og ikke klarte å uttrykke nok av min glede. ) så om dere bare kunne ta det til dere og forstå hva det egentlig gjør. et enkelt ord, en enkel elektronisk klem eller en oppmuntring. vi trenger det. jeg trenger det. og jeg tror jeg snakker sant når jeg sier at du trenger det. og tro meg, etter en tilfeldig voldtekt da jeg var 13, seksuelle misbruk fra jeg var 13 til 19år av en familiemedlem og en ny tilfeldig voldtekt mens jeg enda var 18, kan jeg garantere dere, tro meg, jeg vet hvordan det er å være langt nede. jeg har planlagt selvmordet mang en gang, jeg har gitt opp og prøvd å gi opp og jeg har hatet menneskene rundt meg. jeg har hatet andres glede og lykke, pga mangelen på min egen. og det er ikke slik at alt dette bare forsvinner. nei, det tar tid. forbanna lang tid! MEN DET BLIR BEDRE!!! om jeg bare kunne klart å overbevise dere om at det kan bli bedre for nettopp DEG! uansett hvor langt nede du er, uansett hvor dypt i det du føler du sitter. DET VIL BLI BEDRE!!! men det krever litt av oss. vi må ikke gi oss! vi må stå på. snakke pent OM oss selv, snakke pent MED oss selv og pleie oss selv. rett og slett fordi vi er verdifulle og fortjener det. så kjære kjære deg! ikke gi opp. prat om det. få det ut. gi skammen tilbake til den som fortjener den. gi skyldfølelsen tilbake til han/hun som gav den til deg. den er ikke din!!! ta vare på dere selv, kjære venner. en dag skal vi seire! en dag skal vi oppleve ekte kjærlighet uten å føle at vi ikke fortjener den. for fakta er at uansett hvor lite verdig du føler deg til kjærligheten, så fortjener du den like fullt! rett og slett fordi du er du! og derfor er jeg glad i dere. atter en gang: det blir bedre. så ikke gi opp og gå glipp av seiersfølelsen. jeg kjenner dette brenner i hjertet mitt. jeg vil så gjerne overbevise deg om at dette er en kamp som DU vinner. DU VINNER HVIS DU VIL! men da nytter det ikke å gi opp. mange klemmer fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kjære, kjære agapetos ! Du er sol og himmel... du sprer så mye godt... og en av de første til å stille opp og sende over litt styrke til nedbrutte dol'ere er vel deg! Det er så godt å ha deg her, og det varmer at du har noe igjen for det... det varmer at vi kan være her for hverandre... alle sammen. Forholdsvis nyetablerte vennskap her inne... - har gitt meg så mye, mye mer enn venner i RL som jeg har kjent i mange år! Og ja... - vi ER verdifulle! **mange gode klemmer til deg, agapetos - og til alle andre** [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/#findComment-368199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid26 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Tusen takk agapetos :-) Ikke glem dette hvis ting går deg litt imot igjen, ta vare på dette, print det ut og les det om igjen. Dette har du skrevet agapetos. Det er så sant, og det gjelder alle sammen, inkludert oss selv på dårlige dager/perioder når vi aller minst vil se det... Og du verden så godt det er å lese andre skrive akkurat dette på en ellers litt vond dag for meg, håper jeg kan hjelpe deg en annen gang. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/#findComment-368299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIXI Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kjære deg! Det var et utrolig bra innlegg som varmet langt ned i tærene! Det er så godt å se at vi kan hjelpe hverandre her inne!! Pass godt på deg selv - du er verdifull!! Varm god klem fra Grete :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/#findComment-368585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bea32 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Takk for de varmende ordene. Jeg suger dem til meg, selv om jeg ikke "kjenner" deg så godt. Håper du tror like mye på de ordene selv. Du har mye å dele med andre, men du må huske på å ta til deg disse orda selv også. *sssss* Bea 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/#findComment-370688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Kjære, kjære agapetos ! Du er sol og himmel... du sprer så mye godt... og en av de første til å stille opp og sende over litt styrke til nedbrutte dol'ere er vel deg! Det er så godt å ha deg her, og det varmer at du har noe igjen for det... det varmer at vi kan være her for hverandre... alle sammen. Forholdsvis nyetablerte vennskap her inne... - har gitt meg så mye, mye mer enn venner i RL som jeg har kjent i mange år! Og ja... - vi ER verdifulle! **mange gode klemmer til deg, agapetos - og til alle andre** [email protected] aaaaa!!! sitter her paa gran canaria og nesten griner naar jeg leser svarene deres. dere er saa god!!! ) og den foerste aaaaaa-linja skulle liksom vaere en aa. ( BANNE... DET GAAR IKKE ANN AA SKRIVE BOKSTAVEN!!!) agape blir frustrert... jeg har det saa fint her nede i gloheite syden, sammen med mymya og lillesoestera mi. men det kan bli litt for gloheit til tider... jeg skal printe ut innlegget mitt med en gang jeg kommer hjem og henge det over senga mi, saa jeg ikke glemmer hva jeg kan foele. ) for vi er alle verdifulle. dessverre er det ikke alltid vi foeler det slik. og jeg har blitt saa glad i dere alle. dere har liksom faatt en spesiell plass i hjertet mitt. haaper dere forblir der lenge lenge ) mange svette syden-klemmer fra agape 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74088-om-vi-bare-hadde-visst-hvor-verdifulle-vi-er/#findComment-373561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.