Gå til innhold

god morgen


andungen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mårnings! :-)

*Ile på jobb*

Godmorgen, det var morgenfugler:-)) Her er allerede 1,5 time arbeid utført i morgentimene. Skal man ha fri må man stå på:-))

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Godmorgen, det var morgenfugler:-)) Her er allerede 1,5 time arbeid utført i morgentimene. Skal man ha fri må man stå på:-))

Ha en fin dag!

Å jobbe overlater jeg til hestene i dag. Dessuten kan de besørge tenkingen også, de har jo større hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om noen milliarder år, håper jeg rekker å lese bladet :-)

Huff a meg....liker ikke sånne natur katastrofer......

At alle skulle forsvinne ved et big bang hadde vært tragisk!!

Du?På åpent forum får jeg og ett knippe andre kjeft for at vi viss vasser på alle tråder...Jeg kunne ikke se navnet ditt der, så jeg foreslår at du flipper over og rekker opp hånden som medskyldig du å!Ja??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Huff a meg....liker ikke sånne natur katastrofer......

At alle skulle forsvinne ved et big bang hadde vært tragisk!!

Du?På åpent forum får jeg og ett knippe andre kjeft for at vi viss vasser på alle tråder...Jeg kunne ikke se navnet ditt der, så jeg foreslår at du flipper over og rekker opp hånden som medskyldig du å!Ja??

Hva ! Ble jeg ikke nevnt ? Jeg får stadig kjeft for å vrøvle, og svarer med å vrøvle mer. Utrolig hvor mye tid enkelte bruker på skrive surmaget grønn gulpetekst. Mine kvinnesjikaner i utvalg blir nå stort sett oversett, jeg tror de har resignert. Mannfolka er stort sett hyggelige ser det ut som, og de er det få av. Jeg lager nettsider for bedrifter, og tjatter her når jeg tar en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...