Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pøh, du er bare imponert over våre velformulerte og gjennomtenkte ytringer!

Og så har du møtt dine overkvinner vettu... det er vel det som er verst for deg å takle hva?? *tøffere enn toget*

Njaaaaaaaaaaaaaaa....

Det skal litt til for å møte mine overkvinner, vettu :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-368909
Del på andre sider

Njaaaaaaaaaaaaaaa....

Det skal litt til for å møte mine overkvinner, vettu :)

Njaaaaaaa, men du er jo vettskremt for å havne i samme rom med oss tre søte, snille og rappkjefta jentene, så jeg tror nok du må innse at du har møtt dem...overkvinnene altså;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-368922
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd for å bli sexuelt misbrukt.

That's it! :)

Hah..vi skulle være så forsiktig med deg atte...Har du kjøkken maskin forresten?

Dette med bikkja vil jeg ikke ha noen befatning med i hele tatt...

Hvis en femkant skulle bli aktuelt vil jeg bare minne dere andre to jenter om hva Amiga så klokt sa om sin trekant......Hun sa det var ikke moro, det ble for lite pikk

Og med kravstore rufsa med på laget vil hun vel ha SDD sine 17 cm for seg selv...Hva står jeg og tiger igjen med da??Jo ei fillebikkje??Til nøds kan vi kline med SDD hørte jeg rykter om......men hva er det da...*hmmf*

Og at dere tiger og rufsa utdeler suge jobben til meg mens jeg diskutere rising av barn andre plasser,vil jeg ha meg frabedt...

Ja ja dere er ikke nådig....dessuten dere vet hva jeg har minnet dere om ang herping av andres tråder hele tiden..Hva skjer? Jo jeg blir dratt under samme kammen som dere tre og får kjeft på åpent forum....

Som siste utvei vil jeg nå ta kontakt med Otto Jespersen for å sette dere på plass ved en av sine velkjente avsluttninger på torsdagsklubben...Ja det skal jeg ja....

I rest my case!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-369029
Del på andre sider

Hah..vi skulle være så forsiktig med deg atte...Har du kjøkken maskin forresten?

Hvis en femkant skulle bli aktuelt vil jeg bare minne dere andre to jenter om hva Amiga så klokt sa om sin trekant......Hun sa det var ikke moro, det ble for lite pikk

Og med kravstore rufsa med på laget vil hun vel ha SDD sine 17 cm for seg selv...Hva står jeg og tiger igjen med da??Jo ei fillebikkje??Til nøds kan vi kline med SDD hørte jeg rykter om......men hva er det da...*hmmf*

Og at dere tiger og rufsa utdeler suge jobben til meg mens jeg diskutere rising av barn andre plasser,vil jeg ha meg frabedt...

Ja ja dere er ikke nådig....dessuten dere vet hva jeg har minnet dere om ang herping av andres tråder hele tiden..Hva skjer? Jo jeg blir dratt under samme kammen som dere tre og får kjeft på åpent forum....

Som siste utvei vil jeg nå ta kontakt med Otto Jespersen for å sette dere på plass ved en av sine velkjente avsluttninger på torsdagsklubben...Ja det skal jeg ja....

I rest my case!!!

Ikke snakk til meg, Carlina. Det er ikke jeg som våser om dette tullet her! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-369032
Del på andre sider

Annonse

I rest my case!!!

hehe

Har du smellt døra i fleisen på noen derfor du er så hissig nå eller??;)

Bikkja mi løper fortere enn sdd og hun har trukket seg fra matmors deal.

Hun er også forelska i Retrieveren på andre sia av gata og mener han kan få snusen i detta.

"dratt under samme kammen som dere tre og får kjeft på åpent forum...."

Ja, det var igrunn det mest ironiske med hele greia. Vi "omvendte" deg og du ble "tatt".. *flirer rått*

Nei, jeg er ikke helt god. På mange plan. Skal enten skjerpe meg eller skjerpe meg. Det blir ett av to..;)

*lusker slukøret tilbake til sofaen med halen mellom beina*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-369132
Del på andre sider

hehe

Har du smellt døra i fleisen på noen derfor du er så hissig nå eller??;)

Bikkja mi løper fortere enn sdd og hun har trukket seg fra matmors deal.

Hun er også forelska i Retrieveren på andre sia av gata og mener han kan få snusen i detta.

"dratt under samme kammen som dere tre og får kjeft på åpent forum...."

Ja, det var igrunn det mest ironiske med hele greia. Vi "omvendte" deg og du ble "tatt".. *flirer rått*

Nei, jeg er ikke helt god. På mange plan. Skal enten skjerpe meg eller skjerpe meg. Det blir ett av to..;)

*lusker slukøret tilbake til sofaen med halen mellom beina*

Var ikke så vond ment sjø...

*stryker tiger over hodet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/#findComment-369145
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...