rufsetufsa Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hah..vi skulle være så forsiktig med deg atte...Har du kjøkken maskin forresten? Dette med bikkja vil jeg ikke ha noen befatning med i hele tatt... Hvis en femkant skulle bli aktuelt vil jeg bare minne dere andre to jenter om hva Amiga så klokt sa om sin trekant......Hun sa det var ikke moro, det ble for lite pikk Og med kravstore rufsa med på laget vil hun vel ha SDD sine 17 cm for seg selv...Hva står jeg og tiger igjen med da??Jo ei fillebikkje??Til nøds kan vi kline med SDD hørte jeg rykter om......men hva er det da...*hmmf* Og at dere tiger og rufsa utdeler suge jobben til meg mens jeg diskutere rising av barn andre plasser,vil jeg ha meg frabedt... Ja ja dere er ikke nådig....dessuten dere vet hva jeg har minnet dere om ang herping av andres tråder hele tiden..Hva skjer? Jo jeg blir dratt under samme kammen som dere tre og får kjeft på åpent forum.... Som siste utvei vil jeg nå ta kontakt med Otto Jespersen for å sette dere på plass ved en av sine velkjente avsluttninger på torsdagsklubben...Ja det skal jeg ja.... I rest my case!!! Jeg er ikke egen, som du vet har dere fått deres oppgave. Konklusjon: Jeg er jævlig flink til å delegere oppgaver. :-) Ellers holdt jeg på å knekke sammen av latter når jeg leste innlegget ditt her, og tigerbøllas under. Morsomt at du er blitt trådherper, og er tatt med buksa nede. *gliser* Men jeg er sur for at dere tre har herpet tråden min her... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/page/2/#findComment-369294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg er ikke egen, som du vet har dere fått deres oppgave. Konklusjon: Jeg er jævlig flink til å delegere oppgaver. :-) Ellers holdt jeg på å knekke sammen av latter når jeg leste innlegget ditt her, og tigerbøllas under. Morsomt at du er blitt trådherper, og er tatt med buksa nede. *gliser* Men jeg er sur for at dere tre har herpet tråden min her... :-) Hmm god til å delegere oppgaver sier du...?Kline med SDD og kose med ei fillebikkje som attpå til er forelska i nabo'n? Men nå ser jeg jo at SDD kunne tenkt seg noe i ræva da...så det kan jo bli litt spennende lell dah..... Dessuten siden du ikke laget denne tråden, men SDD står vi fritt til å herpe så det koster her ja.... By the way..hvorfor skal du ha hele stasen hos SDD den vil jo være en cm for kort for deg.. Muahahahahah =o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/page/2/#findComment-369615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hmm god til å delegere oppgaver sier du...?Kline med SDD og kose med ei fillebikkje som attpå til er forelska i nabo'n? Men nå ser jeg jo at SDD kunne tenkt seg noe i ræva da...så det kan jo bli litt spennende lell dah..... Dessuten siden du ikke laget denne tråden, men SDD står vi fritt til å herpe så det koster her ja.... By the way..hvorfor skal du ha hele stasen hos SDD den vil jo være en cm for kort for deg.. Muahahahahah =o) hehe, ja her kan vi herpe så mye vi vil -det har du pinadø rett i! (derfor bryter jeg inn i meldingen rettet til tufsa..) Ja, kravet hennes ikke blir kanskje ikke innfridd av sdd? Godt du har oversikt over vitale mål.. *flire* Men firkant høres ut som altfor lite med et hannkjønn (bikkja mi er tispe desverre)! Vi ville vel ligget å telt malingsflekker i taket, lest avisa og jeg kunne rukket å lufte bikkja før det ble min tur;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/page/2/#findComment-369658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hehe, ja her kan vi herpe så mye vi vil -det har du pinadø rett i! (derfor bryter jeg inn i meldingen rettet til tufsa..) Ja, kravet hennes ikke blir kanskje ikke innfridd av sdd? Godt du har oversikt over vitale mål.. *flire* Men firkant høres ut som altfor lite med et hannkjønn (bikkja mi er tispe desverre)! Vi ville vel ligget å telt malingsflekker i taket, lest avisa og jeg kunne rukket å lufte bikkja før det ble min tur;) *hyler av latter* Vi kunne jo male taket for å få tiden til å gå??Skal vi først i gang med avis lesing bør vi vel huske på å gjespe og vinke...på pur faen kan jeg ringe på døra så du kan åpne? I verste fall bruker SDD ett min på første runde,for så å jobbe seg opp...Da kan rufsa bare beholde ham ti første rundene...... Hmm tispe sier du?Den må jeg tygge litt på..... Faren for for lite pikk er overhengende så vi bør vel kanskje komme opp med en plan B? Hmm er kjøkkenmaskinene dugende til noe erotisk da?? Vet jo at din hopper, kan vi spinne noe ut av det? Her ta staffet pinnen og kom opp med en kløktig plan B med kjøkkenmaskinene.... I dear ya!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/page/2/#findComment-369669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 *hyler av latter* Vi kunne jo male taket for å få tiden til å gå??Skal vi først i gang med avis lesing bør vi vel huske på å gjespe og vinke...på pur faen kan jeg ringe på døra så du kan åpne? I verste fall bruker SDD ett min på første runde,for så å jobbe seg opp...Da kan rufsa bare beholde ham ti første rundene...... Hmm tispe sier du?Den må jeg tygge litt på..... Faren for for lite pikk er overhengende så vi bør vel kanskje komme opp med en plan B? Hmm er kjøkkenmaskinene dugende til noe erotisk da?? Vet jo at din hopper, kan vi spinne noe ut av det? Her ta staffet pinnen og kom opp med en kløktig plan B med kjøkkenmaskinene.... I dear ya!! Nei, male taket skal vi faen meg ikke. Jeg leier og da skal bare leiligheten forfalle mens jeg irriterer meg over alle mangler.. Sånn er det bare:) Men, du kan kanskje hjelpe meg med å montere litt IKEA-møbler? Det tar jo som kjent "litt" tid, så da har vi noe å holde på med. Glimrende idé med dørringing! Jeg kan sikkert få hjelp av ungene i gata til å plage oss. Og så kan vi sitte og gjespe og vinke litt til sdd og tufsa *s* Da skulle vi vel få tida til å gå mens tufsa prøver å dra pikken hans 1cm lengre.. Eventuelt kan bikkja mi hjelpe til -hun elsker drakampleker;) Kjøkkenmaskinenene ja... Vi får samle opp spermen og kjøre det i milkshakemixern og lage en personlig vri på drinken "Blow Job".. For selv om ikke målene oppfyller tufsas kriterier, kan hun vel "melke" han litt? *smiler troskyldig* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74091-tigertufsacarlina/page/2/#findComment-369680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.