Gjest Jopppe Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jada :-) Hehe....kom deg ut av denne tråden du da, magre menneske ) 0 Siter
Amiga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hehe....kom deg ut av denne tråden du da, magre menneske ) Jeg kunne vel ikke vite hvem du mente. *piller meg ut av tråden* 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg kunne vel ikke vite hvem du mente. *piller meg ut av tråden* Når jeg roper på deg skal jeg bruke noe "magert" Vewnt litt så skal jeg nok finne på noe. ) 0 Siter
Amiga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Når jeg roper på deg skal jeg bruke noe "magert" Vewnt litt så skal jeg nok finne på noe. ) *venter* men hvem var det du egentlig ropte på? 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 *venter* men hvem var det du egentlig ropte på? babette. Hu er en gris med problemer med størrelser, skjønner du. 0 Siter
Babette Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 *venter* men hvem var det du egentlig ropte på? Her er jeg! Nå ligger jeg visst i to tråder og disser i fleskefettet mitt. Og grisefettet renner over på Amiga. Hehe. (Rap, gulp). Tror jeg skal spise en menneskemann til lunsj. Glefs, grynt. 0 Siter
Amiga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Her er jeg! Nå ligger jeg visst i to tråder og disser i fleskefettet mitt. Og grisefettet renner over på Amiga. Hehe. (Rap, gulp). Tror jeg skal spise en menneskemann til lunsj. Glefs, grynt. Å neida du, skal nok passe meg for det! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.