nanna Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Bare vær sånn, du. *snøft* Nå går jeg. 0 Siter
ingera Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Det er ikke meg!! PCn sto på i natt, jeg hadde satt msn på borte, men den har tydeligvsi slått seg av og på, for når jeg våkna til liv utpå formiddagen, sto jeg ikke borte lenger. Sårrrrry! (K)(L) (Klokka 9.39 var jeg nok i drømmeland tenker jeg...) 0 Siter
Lionn Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Det er ikke meg!! PCn sto på i natt, jeg hadde satt msn på borte, men den har tydeligvsi slått seg av og på, for når jeg våkna til liv utpå formiddagen, sto jeg ikke borte lenger. Sårrrrry! (K)(L) (Klokka 9.39 var jeg nok i drømmeland tenker jeg...) Det var jeg og. 0 Siter
nanna Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Det er ikke meg!! PCn sto på i natt, jeg hadde satt msn på borte, men den har tydeligvsi slått seg av og på, for når jeg våkna til liv utpå formiddagen, sto jeg ikke borte lenger. Sårrrrry! (K)(L) (Klokka 9.39 var jeg nok i drømmeland tenker jeg...) Åkei, da. Jeg får vel tro deg. 0 Siter
ingera Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Åkei, da. Jeg får vel tro deg. Du får nok det snuppa 0 Siter
nanna Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Du får nok det snuppa (K) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.