Gå til innhold

Ny jobb, første dagen var skremmende

Anbefalte innlegg

Begynte i ny jobb i går, var på opplæring på et sykehjem.

HUn jeg holdt på å stelle ble kjempedårlig og måtte på sykehus.

Hjelp, jeg taklet ikke det så bra, der og da holdt jeg masken, men da jeg kom hjem, ble jeg ganske så sjokket, og kunne ikke slutte å tenke på henne.

Men i dag går det litt bedre- gleder meg til å jobbe igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74133-ny-jobb-f%C3%B8rste-dagen-var-skremmende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Velkommen inn i helsevesenet :-)). Har du tenkt å bli her lenge? I så fall; kjøp deg gode sko, lær forflytningsteknikk, trim ditt gode humør, vær forberedt på å øse av din omsorg uten alltid å få så mye tilbake, vær utholdende, ta godt vare på alle gode stunder og små øyeblikk for de er gode å ha når det butter i mot (og det vil det), lær deg å spise matpakken etter å ha tørket avføring. Var det noe mere da tro?? Tjaaaaa........

Lykke til i ny jobb.

Velkommen inn i helsevesenet :-)). Har du tenkt å bli her lenge? I så fall; kjøp deg gode sko, lær forflytningsteknikk, trim ditt gode humør, vær forberedt på å øse av din omsorg uten alltid å få så mye tilbake, vær utholdende, ta godt vare på alle gode stunder og små øyeblikk for de er gode å ha når det butter i mot (og det vil det), lær deg å spise matpakken etter å ha tørket avføring. Var det noe mere da tro?? Tjaaaaa........

Lykke til i ny jobb.

Næææh. Alt det der og dårlig lønn og arbeidstid i tillegg. Tror jeg må ha valgt feil karriere jeg....

Lykke til i ny jobb.

Hei og tusen takk.

Ja jeg vet,masse godt humør. Gode sko er et must, skal til London og se om jeg finner noen når vi først skal der allikevel.

Matpakke etter å ha tørket avføring? Hmmm

Jaja, jeg har jo barn, så har jo tatt en pause i middagen for å bytte drittbleie og foprtsatt med middagen etterpå.

Det tror jeg ikke skulle plage noe særlig egentlig.

Jeg kommer godt overens med eldre virker det som, så jeg gleder meg til neste gang.

Åja, jeg husker også hvordan det var med opplæringen. Jeg hadde aldri vært borti pleie av eldre mennesker før, så både kropp og sjel fikk vel omtrent sjokk. Men jeg syntes nesten det var verre den første dagen _uten_ opplæring...da jeg plutselig skulle gjøre alt sjøl. Men det gikk da bra det også altså. Og man venner seg til det meste med tiden. ;-)

Lykke til videre. :-)

Annonse

Åja, jeg husker også hvordan det var med opplæringen. Jeg hadde aldri vært borti pleie av eldre mennesker før, så både kropp og sjel fikk vel omtrent sjokk. Men jeg syntes nesten det var verre den første dagen _uten_ opplæring...da jeg plutselig skulle gjøre alt sjøl. Men det gikk da bra det også altså. Og man venner seg til det meste med tiden. ;-)

Lykke til videre. :-)

Takk for det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...