Gregga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Tør og tør, egentlig er jeg uhorvelig tøff, men skjønner ikke hvorfor du har glede av å vite det? Men, det er nevnt her et sted! 0 Siter
Gjest marengsen Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 øhm jeg har skrevet innlegg før jeg! let nedover du Og jeg er faktisk fresh! Søkte bare, jeg - og fikk kun en strek opp.... Var ikke så viktig, kan du si. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Fornavnet mitt er nevnt i tråden, og det er 14.864 kvinner som har det som eneste fornavn. 0 Siter
tonie Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg heter Bjarnhild Beate. Bruker Bjarnhild til hverdags. Beate er bare til fest. 0 Siter
Lionn Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Du aner ikke hvor lenge vi måtte sloss for å få myndighetene til å godta "Fryktinngytende" som fornavn. Det var kun da vi tok deg med på kontoret hos Folkeregisteret at de bestemte seg for at navnet ..eh... passet! ;-) Med vennlig hilsen Og glad kan jeg være for det. 0 Siter
Gjest tuba`n Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jada, navnet mitt er ganske vanlig saa _jeg_ tørr iallefall. Jeg heter Mette Marit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.