Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey.Klipper og limer litt jeg.fra de siste innleggene vi hadde.Svarte deg igjen,men det har du sikkert ikke sett..? Sjekk "min side" (opp til høyre) og klikk deg inn på "nye svar til meg",så får du opp alle innleggene du har vært med på.

I vaffal,dette skrev jeg 19.9:

"Mmmhh..klæm og nuss.Store greier! ;o) Jeppers.Skal bli med jeg ja! Bare si dag og tid du.Har funnet (nesten) nr.2...og3...og...Hehehehe! Her baller det på seg.Helt fixert jeg nå.Har fått utrolig mye skryt da.Men det er jo ikke så rart.*gliz*

Bare kom du.pling på slik at vi er hjemme da *venter i lengsel* ;-Þ

*smask*

:-ÞÞ "

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74183-sony-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo...

O.. har brukt pc'n HELE tiden

den siste uken. noe stort på gang tror jeg.

Men nå er jeg her.

Går det bra?? Han som gjorde det samtidlig som deg,har fått utslett over hele seg.

Brukte den kremen jeg sa at han IKKE måtte bruke.

Den er helt ødelagt. Må gjøre det om igjen.

Ellers syns jeg det begynner å bli kaldt.....

Må vel finne frem longsen min.

Den er ikke lite antisexy.

Blir nok ikke noe barn så lenge jeg har den på..

blæhh..Men jeg fryser jo. Værste jeg vet!!!!

Vi må ta en kaffe snart.. Skulle ikke dere komme hit??

Bakte muffins i går..Sjokk..

men det var slik 1,2,3 pakke.

Dere får ta en tur.

Stor klem

sony

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74183-sony-p/#findComment-370566
Del på andre sider

Hallo...

O.. har brukt pc'n HELE tiden

den siste uken. noe stort på gang tror jeg.

Men nå er jeg her.

Går det bra?? Han som gjorde det samtidlig som deg,har fått utslett over hele seg.

Brukte den kremen jeg sa at han IKKE måtte bruke.

Den er helt ødelagt. Må gjøre det om igjen.

Ellers syns jeg det begynner å bli kaldt.....

Må vel finne frem longsen min.

Den er ikke lite antisexy.

Blir nok ikke noe barn så lenge jeg har den på..

blæhh..Men jeg fryser jo. Værste jeg vet!!!!

Vi må ta en kaffe snart.. Skulle ikke dere komme hit??

Bakte muffins i går..Sjokk..

men det var slik 1,2,3 pakke.

Dere får ta en tur.

Stor klem

sony

Næææhhh! Lite surt da! :-/ Var det ikke til Erik han tok den? Det kan ikke være for at det er dårlig jobb fra hans side da? Rart at kremen kan gjøre at det blir slikt?! Æsj! Min er enda finere nå,og ikkenoe probl. oppstod.-Heldigvis :-) *Fortsatt like stolt* ;-Þ

Jøss,baka musffins du da *flink jente* Om det er 1-2-3 muff.spiller ingen rolle.Poenget er at du har baka.Tror du det er mange,-både huskjærringer og finfruer, som bruker det eller ;o) You'll get suprised!

Jeg fant frem min egen hjemmestirkka ulltruse forleden dag.Gjett om det var godt da...(og fy! som den klør ;o) Hehe.Det er nok den tiden på året nå ja.Bare vent til du ser ull stay-up's 'n min du.Man kan bli misunnlig av mindre *ler*

Joa,vi skal komme.Litj'pia har vært syk (40! i feber :-/),og nå er det vist D. sin tur...

Kansje i helga en gang da,hvist ting er som det skal? Skal jobbe lørdag,men er hjemme i rett tid.Har dere planer for helga?

Er det forresten bra med dere da? Frisk og rask alle mann?

Hilser fra OM til OM.

*klæm*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74183-sony-p/#findComment-370883
Del på andre sider

Næææhhh! Lite surt da! :-/ Var det ikke til Erik han tok den? Det kan ikke være for at det er dårlig jobb fra hans side da? Rart at kremen kan gjøre at det blir slikt?! Æsj! Min er enda finere nå,og ikkenoe probl. oppstod.-Heldigvis :-) *Fortsatt like stolt* ;-Þ

Jøss,baka musffins du da *flink jente* Om det er 1-2-3 muff.spiller ingen rolle.Poenget er at du har baka.Tror du det er mange,-både huskjærringer og finfruer, som bruker det eller ;o) You'll get suprised!

Jeg fant frem min egen hjemmestirkka ulltruse forleden dag.Gjett om det var godt da...(og fy! som den klør ;o) Hehe.Det er nok den tiden på året nå ja.Bare vent til du ser ull stay-up's 'n min du.Man kan bli misunnlig av mindre *ler*

Joa,vi skal komme.Litj'pia har vært syk (40! i feber :-/),og nå er det vist D. sin tur...

Kansje i helga en gang da,hvist ting er som det skal? Skal jobbe lørdag,men er hjemme i rett tid.Har dere planer for helga?

Er det forresten bra med dere da? Frisk og rask alle mann?

Hilser fra OM til OM.

*klæm*

Ulltruse...ullstayups????

det må jeg ha..kan vel ikke bli værre en det er..

Vi er friske å raske..

Om.. er ute å jobber i regnet.. jeg koser meg inne..med pledd å potetgull. rettferdig det ja..Ikke sant? Jeg er jo sliten etter å ha vært å shoppet. de skulle bare vist hvor slitsomt det er å bruke penger på klær...Nei da.. Var å så på det nye kbs sentret. H.. måtte ha seg vintersko..For en kamp.Han hater å prøve ting. Kan ikke si at jeg ble imponert over det nye bygget.City'n er nok best lell. Var på ikea (igjen) handlet stuebord.450 kr. kjempe fornøyd =) pling på hvis dere kommer.

big høgg fråm sony

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74183-sony-p/#findComment-372417
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...